Jag tror Todd har fattat...

Detta kommer nog som old news för er alla, men ingen har bloggat om det ännu, så då kan jag få äran! :D
Sitter vid min egen dator för en skull begränsat diggande med huvud och nacke till 2pac då headbangingen gick överstyr på sista festen med klassen. Jag klickade på Fallout3 länken jag har som snabbknapp i FF. Då upptäckte jag att sidan är fett uppdaterad och inte bara visar små conceptartbilder. Jag sätter direkt igång att lusläsa allt som finns, det är ju fallout 3! Uppföljaren till de 2 bästa spelen som någonsin gjorts. Utan tvekan.

Jag läste lite dagbok från Todd Howard, och jag måste säga att det han skriver lugnar mig ganska mycket. Det görs så jävla mycket skitspel, men Bethesta ligger enligt mig ändå i topp bland de som verkligen kan. Det känns som om han har kunnat solla bland alla fans som skriver till dem och talar om för dem hur spelet ska vara, och jag tror att de kan som de själva säger "fånga spelets själ", vilket är det fallout handlar om. Han har tydligen använt sig mest av Fallout 1 som inspirationskälla, och även allt material från Interplay när de kallade det "Fallout: A GURPS Post Nuclear Adventure". Hoppas HOPPAS (även om det är för mycket att hoppas på, jag vet) att lyckas vill implementera nån slags MP mode för oss "old-school-LAN-co-op-nerdar". Det hade ägt fett.nu.

Just nu är jag mer sugen på ett bra Fallout 3 ist för ett Fallout Online. Bara sjukanmäla mig från jobbet och spela dag ut och dag in. Mmmm...
Jag tänkte rippa en bild från deras sida, men det är ett jävla liv om bilderna och infon kring detta spel så jag skiter i det. :)

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Du kan ju inte sjukanmäla dig från jobbet om du har eget företag! Ansvar, olle! Ansvar! =D

2007-08-14 @ 21:39:52
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Dase

Fast har man eget företag är man ju sin egen chef, då kan man göra som man vill, pengarna bara rullar in så man behöver ju egentligen inte jobba....tror jag.

2007-08-15 @ 10:30:11
Postat av: Shazbot

Näe, inte från mitt eget jobb, men från mitt andra jobb :D På mitt eget jobb kan jag bara inte ta kunder eller så =)

2007-08-15 @ 12:04:39
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Dase

Jag tror ärligt talat inte då får "ta kunder eller så" hur som helst på ditt jobb....

2007-08-16 @ 09:46:25
Postat av: Osto

De har ju iofs sagt att multi är något de inte kommer göra, men hoppas det gör man ju ändå.
F3 kan verkligen bli hur bra som helst, och hur urselt som helst beronende på om man ser till spelet eller licensen.

2007-08-16 @ 11:14:34
URL: http://osto.blogg.se
Postat av: Shazbot

En sak ska du veta Peter, på mitt företag, tar jag vem som helst när som helst! :D
Och ja, F3 kan bli skitbra eller kass... men jag tycker vi är optimistiska och säger skitbra!

2007-08-16 @ 22:08:20
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Per

Ditt företag är lite som Partiet. Du vet helt enkelt vem som behöver massage, och när. Då står du till tjänst med det.

2007-08-17 @ 15:38:13
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Exakt Per, men om jag behöver lite muscle? Ställer du upp då?

2007-08-21 @ 09:34:03
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0