Underbara älskade...

Nu är det slut, mitt år på Grimslövs Folkhögskola är verkligen slut nu. Det har utan tvekan varit ett av de bästa skolåren i mitt liv, och för er som funderar på att läsa folkhögskola kan jag varmt rekomendera det. Det är inte alls nån sexsekt med ett överhuvud som vill ligga med alla ;) Jag hade mina sista tentor i fredags och lördags! Det ena klarade jag galant, det andra får jag veta om 3 veckor, men det kändes som om jag klarade det med god marginal!


Med det sagt så blickar vi framåt...

Jag sitter och ansöker om FA-Skattsedel just nu som jag måste ha till mitt företag, F för att ha rätt att ta betalt och A för att jag ska jobba på systemet samtidigt. Det här ska bli så jävla spännande, mitt eget Evil Corp. Hihi. Jag tänkte iom detta utlysa en tävling, jag har ju inget namn ännu på mitt företag. Så härmed utlyser jag en tävling, den som kan komma på det bästa företagsnamnet till mig o mitt företag vinner en massage utförd av en äkta av BranchRådet Certifierad Massör! (mig då alltså ;) De enda namn jag har kommit på är BögBalles Kloakservice och Evil Corp. Seriösa som oseriösa förslag är välkomna, dock kan nog bara ett seriöst vinna.

Lägenhets inflyttning närmar sig, mindre än 3 veckor kvar nu, folk som hjälper mig att flytta belönas såklart med öl o pizza, det är ju standard. 1sep är det som gäller. Inte så mycket att flytta, men en bra ursäkt för öl o pizza.

Nu måste jag äta socker känner jag... min kroniska sjukdom som gör att såfort jag säger emot så måste jag äta på McDonalds gör sig påmind.

/Olle


Kommentarer
Postat av: Mufflon

Olles Man-gos
Brunos Kroppsservice
Fasta Handen
Brunos Känn och Kläm
Arbetarnas och Böndernas Röda Massage

2007-08-12 @ 14:48:21
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Shazbot

Jag blir helt tårögd, alla är mycket bra förslag! Tack Tomas!

2007-08-12 @ 14:51:46
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Per

Grattis hörru, det var kul att höra. Jag är ledig första september, så hör bara av dig om du behöver flytthjälp då.

2007-08-12 @ 21:08:36
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Tack så mycket! Ska du inte vara med i tävlingen?

2007-08-13 @ 08:13:46
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Dase

Byxlös Manservice
Smekrods Handarbete
Sir Touch-a-lot
Kanske kommer på fler sen, vi får se lite.

2007-08-13 @ 10:50:54
Postat av: Ican

hahahahahahaha

2007-08-14 @ 18:42:31
URL: http://icans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0