Jag ska göra en Per...

Igår innan jag gick hem från festen så snackade jag lite kort med Per om våra bloggar. Per sa att han gärna skulle se mig skriva ett inlägg som var lite mer spontant. För jag ska erkänna att jag vill backa upp mitt inlägg till 100% och skriva om nått som alla kan relatera till, mer eller mindre. Jag tycker om förändring så jag tänkte skriva lite vad jag känner och tycker, även om det går emot det som jag först ämnade att ha min blogg till... men det var länge sen och ni har nog glömt vad det var.

Idag var jättekonstig dag för mig. Jag vaknade i vanlig ordning vid kl 07 typ, utan väckarklocka. Jag trodde jag var jättebakis men jag var bara skitvarm. Det blir rätt varmt här uppe på 9:e vån, rättare sagt 31 grader C.
Jag försökte somna om och det tror jag att jag lyckades med, priset för det var dock lite lätt nackspärr och mardrömmar om mina gamla väktarkompisar! :D Sen fick jag för mig att gå ut och träna i värmen, det gick bra tills slutet då jag brukar spurta, då fick jag bröstsmärtor. But im ok :D

image50

Nu hittade jag denna på DN, hur kommer det sig att man bara ser det onda i allt? Det är som fenomenet som kan exemplifieras som: "Om en man bygger 1000 broar och suger en kuk är han kuksugare." Det är synd tycker jag, men det är ju dels sånt som "säljer" och som folk vill läsa om.
Hittade även denna, och denna.


Nu är jag klar per! Jag blandade lite, är du stolt över mig? =)

"The emperor protects!"

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Sade jag så? Ja det låter ju rimligt. Bara du är glad så är jag glad ^^

2007-06-10 @ 15:40:23
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Chiquita

Tack Per! Man får ju prestationsångest av att läsa Olles perfekt avvägda inlägg.
Där ser du Olle! Motion är farligt för hälsan! Bröstsmärtor är ett klassiskt uttryck för att kropp och själ far illa, i ditt fall av springa utan att ha bråttom.

2007-06-11 @ 00:57:49
Postat av: Shazbot

Chiquita Warpmaster! Ima slap you silly and beat you stupid! Men jag älskar dig, ändå. Ni vet att jag har rätt, ni vill bara säga emot. ;D

2007-06-11 @ 17:15:33
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0