Wohooo!!!

Idag är jag en glad man! Sprudlar av glädje! *försöker visa* Let me tell you why!
Som jag skrev i nått inlägg för några dagar sen så ser framtiden ganska ljus ut för mig! Inget skryt eller kaxigt uttalande, utan bara ett uppmärksammande av en känsla jag inte haft på väldigt länge. I höst har jag planer! Jag har fått jobb (om jag vill) eller inte bara ett, utan två. Vilket är perfekt, för det ena jobbet är som Massör. Det andra jobbet är mitt nuvarande jobb på Systembolaget. Dessa jobba kommer bli perfekt att kombinera. Massera 75% och resterande 25% säljer jag sprit till svenska folket genom vårat unika alkoholmonopol.
Jag ska flytta till ny lägenhet, och bli granne med Tomas av alla människor. Det kommer bli skitbra, för då kan vi titta på film och serier hela tiden, och dricka kaffe.

I morse kom jag hem från min syster, jag har bott där i 2 nätter nu och agerat barnvakt då hon varit höggravid, men inatt kl 03:30 kom det ut en pojk på 3.5kg, han ska nog heta Arvid tror jag. Jag tyckte Fat Lenin, men syrran gillade det inte. Det roliga var att det var nog för att det ordet Fat i, inte Lenin :D Jag gillar min syrra :D

Dagen innan midsommarafton skrev jag min sluttenta för Medicinskt Kursforum, jag klarade det! Så jävla nöjd är jag, ingen fet marginal, men jag klarade det, vilket känns som det viktigaste! Nu har jag bara en praktiskt tenta kvar, så mina vänner, om jag tar på er extra mycket nu, försöker känna era benknotor och muskler så är det för att jag måste!! Jag har blivit tillsagd att göra det!

Det sista som är kul är att vi håller på att bygga om sommarstugen i E-tuna till nått slags sommarparadis, min far har fått storhetsvansinne. Nytt hus, ny större gräsmatta, nya avlopp, ny brygga, ny vedeldad flytande bastu. Jag kan knappt vänta tills vi samlar alla i gängen, tar bilarna och åker upp dit och bara softar, festar, grillar, och badar.

Jag försöker bara säga att jag är en glad man!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Fan vad härligt att höra, Olle! Jag är också lycklig. Inte för att jag har en framtid, men jag har tre veckor semester som börjar NU! w00t!

2007-06-24 @ 13:31:27
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Osto

Cheers to you!
Skönt att höra att saker går bra. :)

2007-06-24 @ 18:51:08
Postat av: Jenny

Yay, grattis! Kul att höra dig låta så himla glad också!

2007-06-24 @ 21:27:29
URL: http://bookwormlady.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Happy happy joy joy!

2007-06-25 @ 00:28:27
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Chiquita

The Orz are *happy* camper!
Alltid roligt att kunna glädjas åt sina vänners lycka!

2007-06-25 @ 05:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0