Idag vill jag tipsa om någon!

Idag vill jag tipsa om en person! Han är inte speciellt känd, han kan nog inte sjunga så bra, han är nog inte heller så speciellt bra på nån idrott men han är en av de bästa människor jag känner! I give you, Tomas "Mufflon" Höst! Tomas är en politiskt engagerad ekonom som extraknäcker med att hjälpa mig och min sambo passa våran hund. Han har hjälpt mig med mycket och jag tyckte det var dax att han fick lite rampljus för jag har ju hur många som helst som läser i min blogg! En dag kommer han bli en stor politisk ledare! Det är jag säker på!
Så Tomas, tack för att du finns och hjälper till så mycket som du gör! ;D

Gör ett besök i Tomas blogg!

image4

ps. dessa bilder är från hans stora genombrottskampanj, så lägg dem på minnet! :D .ds

/Olle

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Hoho! Ja jävlar, jag är grym :D

2007-03-25 @ 19:28:11
Postat av: Per

nog inte sjunga så bra!? Hans vers i "Anal Monkey Aspect" är fan bland det mest fantastiska jag har hört i hela mitt liv.

2007-03-25 @ 19:59:03
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Ja fan, det är sant. Jag vet inte vad som kom över mig! Förlåt Tomas!

2007-03-25 @ 20:42:00
Postat av: Ican

Hurra för Thomas ^_^, snygga kort =D

2007-03-25 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0