Sluta! Dålig människa! Fy!

Varje dag jag går ut med min hund så ligger det krossat glas överallt! Ok, jag är med på att du inte fattar att glas kan återvinnas men om du inte orkar lägga det i insamlingen så kan du väl iaf kasta det i en papperskog ist för att kasta det på marken?! Alla djur får det i labbarna, och nu när det snart är sommar kommer barnen ut barfota och åker också på skiten! Nu kan det finnas viss relation mellan allt glas och att jag bor precis utanför Campus här i Växjö =) Men ändå, sluta kasta glas på marken!

OMG PLZ!

/Olle

Kommentarer
Postat av: cain

Kan också ha samband med att TC är värsta kidz-haket.. =)

2007-03-23 @ 09:02:13
Postat av: katta

Fy fan vad jag håller med!!

2007-03-24 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0