Nu kommer ursäkterna...

Hej kära läsare! Nu börjar mina ursäkter komma... Jag har inte varit ute och tränat nånting sen jag skrev förra inlägget. MEN, jag ahr cyklat till stan, sen vidare till sammarkand och sen hem nästan varje dag! Det tycker jag är ganska bra träning. Speciellt om man som jag, har en cyklen vars bakhjul inte kan snurra ett enda varv om det får hänga fritt. Det är så jävla skevt så det är som att bromsen ligger i när man cyklar... Men jag är inte bitter, ännu mer träning!!
Idag har min massagekollega Britt och jag haft möte och hon har givit mig sin kundkrets i Växjö! That is fucking awesome! Hon var väldigt nöjd med mina kunskaper och sa att hon verkligen hittat en värdig ersättare. Så nu har jag en stadig kundbasis, vilket känns underbart. Sen började Britt segla in på Aloe Vera, hon jobbar för Forever Living, som bla säljer en massa aloe vera produkter, som man bla kan äta, smörja och borsta tänder med.
Jag har varit inne på detta innan och jag har bestämt att jag ska köpa en dunk aloevera juice och dricka, det sägs tom balansera blodsockernivån, vilket alla borde dricka om det är sant, men mest jag :) Fick dricka sånt i skolan innan, det smakar väldigt speciellt, msåte jag säga, men klart värt att testa, alla andra fördelar får ni läsa er till själva.

image69

/Olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är imponerande Olle, shit jag hade gett upp och tagit bilen istället för att cykla på en sån cykel!
Läste någonstans att Aloe vera jouice ska vara bra för hårtillväxten, du kan väl berätta om ditt hår växer mer av det så jag vet om det är lönt att prova ;P

2007-09-25 @ 18:11:26
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Shazbot

Tack Ida! Men tyvärr har jag ingen bil att ta ist, det är lite jobbigt :D
Ja, enligt per kan jag nog behöva lite mer hår...

2007-09-25 @ 18:47:35
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0