Back in school...

Då var man student igen. Känns bra måste jag säga. Min oro över att alla mina klasskompisar skulle vara födda 89 blev nästan sann... Några som var i min ålder, och några som var äldre, men resten, 89! Wohoo!
Första dagen avklarad, lite info om hur man skriver paper, lite info om utlandsstudier, ditt o datt. Sen kom SMISK in och presenterade sig. Jag visste ju redan att knark-Per var ordförnade där, så han kom stolt in och berättade allt trevligt som hör SMISK till. Så denna veckan är det, SMISKrunda, Campus Festival, lekar o fester och sen avslutas allt med en finsittning på Stallarna på lördag. Väldigt vettigt och inte för mycket stök, passar en gammal man bra. Wädur håller tydligen på i 2 veckor och super sig och krälar i skit o äter det sen... eller nått. ;)

I helgen var vi hos Dase o festade lite. Men det känns att man börjar bli gammal för alla var trötta redan kl 11. Jag delade "säng" med Linus, BIG MISTAKE! Vi sov i en sk airbed som Jenny hade med sig. En skitstor luftmadrass kort och gott, och så fort en rörde sig rörde den andra sig automagiskt. Men som om inte det var nog så börjar Harpo Mafacker snarka som fan, stönsnarka typ. En gång väckte jag honom och bad han vända sig om, tog 20 min så vända han sig tillbaka och satte igång igen :) Men jag slapp köra hem iaf så jag kunde sova lite då.

Annars allt lungt o stilla. hade sista massagekunden idag, sen tar Nordic Club över i stan, min plastsyrra tar över mina kunder, så det känns bra att de hamnar i bra händer.

Jag vill avsluta med ett fint citat från Yrrol...

"Man får inte vara slö, för då blir man dö..."
       - Yrrol

/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0