Nu är det slut...

... på jobb o skit! Eller, jag har några dagar kvar, men sen är det skola som gäller! Det ska bli så himla skönt! Hoppas bara inte alla i min klass är födda 89. :/
Vi är ännu färre kvar i Växjö nu efter att Lange och Tomas har flyttat till Malö resp Stockholm. Jag, Danne, Per, Jeff och Axelsson är de som finns kvar. Men det är ju så det är, jag tycker ändå det är otroligt att folk inte gett sig av tidigare... Men saker och ting förändras, och det är bra.

Tittar lite på OS då och då, och det enda jag sett än så länge är ju att vi inte fick behålla bronset och vi vann i brottning för att han tog av sig det och gick av planen vid prisutdelningen. Jag vet inte exakt vad som hände, bara att han inte höll med dommaren ang ett beslut som kanske kostade honom guldet. Är det så tycker jag han gjorde helt rätt. Han hade inte kommit till OS om han varit en gnällspik som alltid wineade när domarbeslutet gick emot honom och han verkade genuint upprörd, så jag tyckte han gjorde rätt.

Såg nyss Beowulf, omg plz. Första intrycket efter några sekunder var; hmmm, hon ser ju animerad ut. Sen såg jag att hon var det, och att hela filmen var nån slags hybrid mellan animation och en vanlig film. Det kändes som det sämsta av två världar. Den var så jävla kass och har du inte sett den ännu, så behöver du inte göra det.

Langes sista ord innan han åkte var: Installera Starcraft Olle och spela med mig och Per. Eller ok, hans exakt sista ord var "Hare gott! Vi hörs!", men hur som helst, behöver ens fellow Rackadangmedlemmar ens fruktade 1337 microskills bangar jag ju inte. Så det installerar jag nu. Annars lirar jag Oblivion som tusan nu, det börjar bli enformigt, men då kan man byta mellan lite olika karaktärer för att variera. Installerat två addons nu med, Knights och the Nine och Shimmering Isle. Shimmering Isle har jag inte gjort nått på ännu, utan jag är snart en fet legendarisk riddare, helig som fan.

Idag ska jag åka till Värnamo med Greta och hämta upp Cain och hälsa på Ella och Daniel o deras döttrar. Men först hinner jag med lite Oblivion. :)

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Visst är transvestitdrottningen i beowulf läskig!!

Nu jävlar blire sc-comeback! w00t!

2008-08-17 @ 18:11:29
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag bor kvar =)

2008-08-17 @ 20:03:49
Postat av: Osto

Linus: Indeed you do, bra att du påminde Olle om det.



Angående Oblivion så har jag inte lyckats döda min första oskyldiga NPC så att jag får ett besök av the Dark Brotherhood. I suck at killing the innocent.

2008-08-17 @ 22:40:06
URL: http://osto.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Ja, hon är skitäcklig! Alla är läskiga i den filmen. Ja för fan, lite SC blir fett!

Förlåt Linus att jag glömde dig! Fan va pinsamt. :/

Danne: Du är nog Cyrodills sämsta assassin :) Jag har hämtat 3 av 5 artifacts för att bli den fetaste riddaren!

2008-08-18 @ 09:16:17
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0