Vilken helg! Tusan tack mina/våra vänner!

Vilken underbar helg det har varit! Jag och Cain fyllde år i fredags och vi hade planerat lite utgång med våra vänner på lördagen och bara njuta av livet. Redan på fredagen då vi faktiskt fyllde satt vi hemma med Åsa och softade. Iom att vi inte planerat nått att göra den dagen sa Cain till Åsa: Vad ska vi hitta på nu? Åsa svarade att hon skulle iallafall göra sig iordning. Vi skulle ev ha lite picknick senare, bara vi tre. När Åsa kommer ut ur duschen säger hon högt: AHHH, det var skönt att duscha kan jag lova! Jag minns att jag tänkte, varför säger hon så? Hur som helst så duschade jag och Cain med, och sen sa jag till Cain: Kan vi inte bara köpa en pizza och bara slappa? Jo, om du vill kan vi det. Sen ringde det på dörren, och det ringer nästan aldrig på dörren här utan att vi vet vem det är iom att man behöver kod för att komma in, dygnet runt. Så hörde jag Åsa tjoaa någonting och sen kommer Cain in till mig och säger: "Olle! En MASSA folk!" När jag kommer ut i hallen står alla mina underbara vänner där och börjar sjunga för oss! Jag blev jätte rörd och jätteöverraskad! Det var bara så himla perfekt. Jag fick en sådan fest när jag fyllde 25 också, men jag har aldrig gett det till min kära Cain, tur att man har så bra vänner som kan fixa det istället! Vi gick sen ner på Tufvanängen och grillade, sjöng. rökte pipa, stojade och stimmade! Det var helt perfekt!

På lördagen hade vi bokat bord på Båtsmannen i stan, vi blev 18st som åt gott och diskuterade allt från royalism till vitvin!

På söndagen kom delar av vår släkt på besök och åt smörgåstårta (så jävla gott!!) och gav oss presenter, jag fick en 35a laphroaig! bla. Också detta hela underbart! :)

Här kommer lite bilder från helgen och vi vill avsluta med att tacka alla som gjorde denna helgen speciell för oss!

Tusen tack mina/våra kära vänner!

   

   

   

   

   

/Olle & Cain

Kommentarer
Postat av: Per

Jag säger som Hannibal i a-team. "I love it when a plan comes together". Kanonhelg!

2008-08-03 @ 23:09:10
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Osto

Jodå en riktig höjdarhelg. Good times.

2008-08-03 @ 23:17:58
URL: http://osto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0