Nu ska jag åka iväg...

Nu är kl 15:35 och jag packar ihop det sisa inför avresan. Jag och min kära Cain ska åka till Kuba, om nu någon har missat det. Katterna är är utdelade till sina "passare", Greta lämnar vi till morsan o farsan när vi åker, för de får äran att köra oss till stationen när vi åker. Vi åker direkt ner till Malmö, närmare bestämt till Tomas! Sen hänger vi med han tills kl 0200 på natten då vi ska dra vidare, tåg till köpenham och flyg till amsterdam och sen flyg till Kuba!
Jag tror allt är packat, iallfall det viktigaste. Fet kamera har vi med oss så vi kan föreviga alla trevliga kommunistiska "saker"... ska verkligen bli spännande att åka till ett annorlunda land. Vad jag läst och hört så är kubanerna bland de gladaste och trevligaste människorna i världen. De lever fattigt, får inte handla vad/var de vill men alla får utbildning och de ska vara glada mest hela tiden :D Det låter ju underbart! Men det får vi se helt enkelt.

Hoppas ni får ha det underbart här hemma! Jag vet inte alls hur det ser ut med internetuppkoppling på Kuba, men det är verkligen ingenting jag räknar med ska finnas på plats. Men OM, så ska jag skriva här om hur vi har det!

Ha det bäst kamrater! Ses imorrn Tomas!


"Nämen Tjena Olle... Mhmmm, Ja för fan, allt är klart, när landar ni?"

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Hare gött, hörrni!

Ballen är fortfarande lite skeptisk till sin tillfälliga bostad tror jag. I morse sprang han runt och klagade massa. Jag tror han letade efter alla sina kompisar. Nu har han gömt sig. Men han vänjer sig nog.

2008-12-03 @ 16:10:05
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Shaz

Sov han med dig i sängen? Han brukar komma smygande när man lagt sig. Lille ballen, jaja, han vänjer sig bergis. Bara han hittar till sin toa så ska det nog gå bra! Tack Per, vi ska ha det kanon!

2008-12-03 @ 16:25:36
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Per

Nä, han satt i fönstret när jag gick upp. Nu ligger han under badkaret =D

2008-12-03 @ 18:38:26
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0