Låt oss börja igen!

Nu vet ni säkert redan vad jag ska skriva, men jag vill ändå göra en sista ansträngning för att få er att börja igen! :)
Det börjar hända saker på Sunstrider, det har kommit dit folk som är villiga att lira, och det är ju inte vilka som helst, det är ju folk vi känner. De som är aktiva as we speak (eller as I write) är ju Axelsson, Stryparen, Robert aka Groggloss och hans flickvän (Emma tror jag hon heter? Förlåt om jag har helt fel namn :) Dase är ju alltid aktiv och Jenny med tror jag. Dase har sagt att han gärna gästspelar med oss och säger hur man ska göra. Mats spelar. Danne och Cia spelar. This makes, en, två ... 4....7, NIO spelare som redan lirar, men utan en stark ledare att leda dem kommer de förevigt vara vilsna i Azeroth farliga djungler. Mitt förslag är att Röhm, Stalindog, Naifuzan och Arathis slutar spendera Midget Manglers guld på horor i The Drag och reser sig och leder MM mot nya äventyr och rikedomar.
Jag säger att nu får det vara slut på dvärgarnas runtromande på ängar och i skogar, inte en dag till ska få gå oss förbi då varelser utan knäskålar ska gotta sig i den trygghet som uppstått i det gap då Midget Manglers frontfigurer valde att pensionera sig. Denna pest som infesterat sig i våra land, som gör att våra barn inte kan leka i frid på våra stäppar, som dödar vårt vilt ska aldrig mer få våldta den stora Thralls Land. It ends now! Låt oss tillsammans med våra young bloods få mer erfarenhet under våra bälten, låt oss se till att de allierade inte alltid kan lita på att deras flightmaster är vid liv, låt oss sitta på övervåningen på Astranaars Inn drunk to the boot! och skrika, låt oss ta över båten mellan Menethill Harbor och Theramore och spöa upp 7 epicutrustade alversamtidgt bara för att vi är så jävla bra på PvP.
Låt oss tillsammans återigen göra Midget Manglers till det guild det egentligen är, vi är faktiskt ett av de äldsta guilden på hela servern och utan tvekan det absolut coolaste.

image105 image106

/Olle

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Shit vilket brandtal! Är det sant att det verkligen är 9 aktiva spelare? Det låter för otroligt för att vara sant. Jag får se hur jag gör, det är inte omöjligt att jag börjar igen nån dag, men det är inte aktuellt juuust nu bara.

2008-02-02 @ 21:52:57
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Shazbot

Fan, jag trodde jag skulle vinna över dig med stycket "låt oss se till att de allierade inte alltid kan lita på att deras flightmaster är vid liv" ... men det är faktiskt sant, alla är ju inte lvl 70 klart, men det är ju inte det viktigaste, bara man har vänner omkring sig.

2008-02-02 @ 22:15:41
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Mufflon

Hehe, ja det var rätt skojigt att döda flightmasters faktiskt ^_^. Och att adda så många alliance-guilds till KoS-listan att man till slut var tvungen att mangla var och varannan spelare man mötte. Good times!

2008-02-02 @ 22:21:02
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Per

Jag hade gärna anslutit mig för den goda sakens skull, om det inte vore för att jag är så jävla trött på det där spelet. Jag känner verkligen inget som helst behov av att spela det igen. Jag har varken tid eller lust. Visst saknar man ibland att elda upp allt i hela världen, men inte så mycket. Kan vi inte göra något annat istället? =)

2008-02-03 @ 03:20:54
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Mufflon

Jo, vi kan göra något annat istället. Fick just två e-brev från blizzard där de upplyste mig om att jag måste ändra namn på Stalindog och Midget Manglers pga naming violations. MM har de tydligen redan satt ett alternativnamn på, men jag vet inte vad det är ännu. That seals the deal! Aldrig mer WoW!

2008-02-03 @ 10:18:49
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Per

FIGHT THE POWER! Vi bojkottar.

2008-02-03 @ 13:47:51
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Shit, de går verkligen all out nu! :) Jaja, så kan det vara... undrar bara vad vi ska heta nu. Det är ju inte MM längre i vilket fall, så vi kan lika gärna heta nått annat. :) Ingen bastu på onsdag antagligen förresten... jag jobbar sent.

2008-02-03 @ 23:26:35
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Per

Silvermoon defenders kanske, eller ngt sånt. Damn it olle, you broke it! ;D

2008-02-03 @ 23:39:22
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Jenny

Well, jag spelar ju fortfarande, men sällan mer än en timme åt gången. Jag går ju och lägger mig 10 om kvällarna :O

2008-02-04 @ 19:31:33
Postat av: Shazbot

Spela med oss Jenny, det händer saker som tusan i vårt guild nu, massa aktiva! Its fakking great! Den som är mest ovettig är typ... mats! :D

2008-02-06 @ 08:35:33
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0