Jag brukar inte bara posta you-tubeklipp...

... men detta är ett undantag! Jag brukar normalt bara tycka folk är så jävla trista när de skriver 2 rader text och lägger sen in ett youtubeklipp som inte ens är intressant. Men igår satt jag och Cain och kollade på Centralskolan och Filippa Bark och sen lite Björn Gustavsson. Jag skrattade väldigt mycket och bestämde mig för att lägga upp dem.

Youtuba gärna på Centralskolan sen, finns nio delar. Jesper och Simon fårn Pang-Prego är med. Ett avsnitt är ty 5min bara. Mycket roligt.



Sissela Benn som Filippa Bark.


Björn Gustavsson Singel och Helnöjd. Han är så jävla lik Cowboy!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Jag skulle nästan känna mig träffad, om det inte var för att mina youtubeklipp alltid är otroligt intressanta och dessutom givande.

Den där första tjejjen känner jag igen! Det är ju hon som spelar zeke i morgonsoffan!

2008-11-19 @ 17:25:48
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Shaz

Ja det är sant Per! Det är hon. Ganska rolig där med faktiskt.

2008-11-20 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0