Gott o blandat

Igår när jag körde Cain till jobbet lyssnade vi på P3, som alltid. Simon Svensson från Pang Prego har morgonpasset sommar tillsammans med Claudia nånting. Simon hade satt ihop en sketch om hur det skulle låta på tåget där alla oppositionspartiledarna åkte på sin sommarturne som de tydligen har nu. Första delen här och andra delen här.

Magen växer så det knakar. Ömmar lite här och där säger Caroline men jag gör vad jag kan för att lindra. Börjar närma sig, 3 månader kvar.

Danne tipsade om en mod till Fallout 3 där man kunde ha Space Marine powerarmor. Jag testade den och den var jävligt ball! :D Snygg och välgjord. Det är ingen mod av spelet utan lägger bara till SMrustningar. Men still, mycket kul =) Finns här om nån vill testa eller kolla på screens.

Annars är allt som vanligt, jobba, äta, spela, prata med bulan, titta på hells kitchen, längta till skolan osv osv!

/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0