Missiler, Latin och Människokroppen!

En nulägesanalys.
av Olle Johansson.

Jag har varit upptagen! Väldigt upptagen. Jag vill inleda med en ursäkt, en ursäkt till alla mina underbara vänner, för vad jag gjorde på festen här hos mig i lördags. Inte nått speciellt pinsamt direkt, men jag spenderade ju massa tid i telefon ist för att hänga med er underbara människor! Förlåt mig. Jag har ont om tid som fan att hinna med allt jag vill nu för tiden, och hänga med er är högst upp, ändå snackar jag bort kvällen i telefon! Im not so smart! ;) Im sorry.

Istället för att lova er och mig själv att jag ska blogga en massa hit och dit så bloggar jag om det som jag kan mest om just nu. Jag läser just nu Anatomi och Osteologi i skolan, och det är fan bland det roligaste jag gjort! Hoppas att jag kommer kunna läsa till sjuksköterska nu till hösten, människokroppen är helt fantastisk! Jag vill samtidgt passa på att säga, hur fan kan man tro på nått annat än evolutionen? Så som kroppen utvecklats för att skydda oss, ge oss stöd (fysiskt), skydda våra organ osv. Inte nog med att den är fantastisk på så sätt, i kombination med alla roliga latinska/medicinska namn blir det helt fenomenalt. Tex det jag berättade på festen i lördags. Det finns en medicinsk term för hängbröst! Det är sant! Mami betyder kvinligt bröst på latin, och pendula betyder typ häng, eller hängande. Mami Pendulae = hängbröst! Men männen går inte heller säkra. Scrotum = pung, och, ja ni fattar. Scrotum Pendulae ;) Visste ni också att skulderbladet bara sitter fast i överarmen och inte i torsot? Det är bara muskler som håller upp den annars. Man kan lyfta upp det skithögt från ryggen :D Värdelöst vetande kallas det nog för, but its soo cool :)

Surfade in på DN innan, vilket jag inte gjort på skitlänge och ser att den store satan i väst och det fina landet i öst är i luven på varann, igen? eller ja, igen och igen... Men jag är på Putins sida nu, om jag förstått det här rätt. USA vill ha missilramper Polen och Tjeckien för att försvara sig mig Nord Korea och Iran. JA! JÄTTEBRA LÖSNING! Jag tycker USA ska få ha ramper i varje land så de kan känna sig säkra! GDAMN! Vi måste sluta mata denna enorma paranoida bäbis! Slap them silly and beat them stupid!

Kanske inte världens mest roliga inlägg, men jag skrev nått iallafall!
THE EMPEROR PROTECTS!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Kul att se att du bloggar. Det roligaste med det du säger om evolutionen är ju att kreationisterna använder exakt det som argument också. Eftersom människokroppen är så sinnrikt utvecklad kan det inte ha hänt "av en slump" utan det måste funnits en skapare osv osv...

2007-06-05 @ 08:28:33
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Ja, men det är ju just det. Det är ju ingen slump, vi är ju utvecklade över flera 1000 år, perfekt engineerade. men fan inte av gud! :D

2007-06-05 @ 12:33:53
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Mufflon

Osteologi? Läser du om daniel i skolan?

2007-06-05 @ 15:40:35
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej, du är tillbaka!! :)

2007-06-05 @ 20:10:11
Postat av: Shazbot

ja exakt Tomas! Ostologi :) Osteologi är
typ skelettlära.
Japp Jenny, back in black som vi brukar säga.

2007-06-05 @ 22:39:48
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ican

welcome back ;)

2007-06-05 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0