Jag har haft semester!

Wunderbar! Har varit i Eskilstuna med Cain och Greta i nästan en vecka nu och vi haft nästan 30grader varje dag och inte ett moln så långt ögat kunnat nå! Min mor och far och syster med familj har varit på Mallorca och haft kast väder. Kändes nästan lite taskigt, men hey! Så kan det vara.
Jag har massa små uppdateringar som jag tänkte skriva i ett enda inlägg.

* Jag och Dase håller på att smida på en liten rollspelskampanj för de som är intresserade. Det blir lite Fallout-Jericho-inspirerat typ av spel. Målet är ju att alla som är med och lirar ska kunna hålla i ett eget äventyr utan att vi byter värld. Vi kan på så sätt ha kvar samma gubbar och bara byta SL. Jag har också börjar själv snickra på ett äventyr i 40k-världen. Jag är helt såld på GWs WahammerUniversum och plöjer böcker som en tok. Avslutade nyss Nightbringer och har ganska nydligen påbörjat Horus rising. It's awesome! Mer mer info om rollspelande kommer senare!

* John messade mig när jag hade min semester och sa att DN hade som första nyhet att "Regeringen teg om västerländska ubåtar i våra vatten" eller nått liknande. Det var ju det jag sa! säger jag då! Var noga att titta på datumen i min blogg och att jag skrev mitt inlägg innan DN skrev sitt! :D Nu hittar jag inte artikeln bara för det... Snart ringer SÄPO till mig och undrar hur jag kunde veta! ... shit.

* Bästa Wulffen på länge är här!

* Jävla Bethesta! De släpper en Extreme Survival Edition av Fallout3. Man får en fin Pipboy digital alarmclock! MEN, den skeppas vara i USA. Vilket innebär att jag måste få tag i en Amerikansk adress som senare kan skicka den vidare till mig här. Nån som vet hur man gör? Eller kanske känner en jänkare?



* Age of Conan är det senaste, alla spelar det utom jag, jag måste spela det! Jag som nyss, med bravur, slutat med Wow. Jag är fett sugen på att börja med Age of Conan. Varje gång jag ringer till Dase och han berättar om det låter det jävligt lovande, men samtidigt är det rätt skönt att inte vara beroende av nått spel. Vi får se.

* Kuba är ett jävligt coolt land! Det är därför jag och Cain har bokat en resa dit i December! Wohoo! OCH två månader efter det ska vi till New York när Cain mamma fyller 50! Wohoo. Jag har iof inte sagt nått fint om USA på jävligt länge, men nu kan jag iallafall få svart på vitt att det är som jag sagt. Jag frågade på resebyrån om det kunde bli problems när man ska in i USA efter att ha varit på paradisön Kuba, men han sa att de enda som har det problemet är Amerikanarna själva. Det är därför de Kubavänliga jänkarna har två pass, ett som de kan åka till Kuba på och ett annat som de använder i övriga världen. :) Han hade även träffat några amerikanare i Venezuela en gång och han frågade dem var de bästa resmålen fanns och varför. De svarade någon ort i Venezuela och Kuba, och på frågan varför just Kuba sa de bara: "Well, there are no americans there!" :D :D

Nu har jag inget mer att säga! För nu ska jag fakturera mig till ekonomiskt oberoende!

/Olle

Kommentarer
Postat av: cain

för det första; det var JAG som frågade om det kunde bli problem med att komma in i USA efter att man varit på Kuba, och för det andra så var det KAnadensare som tyckte att det var underbart att vara i Venezuela o Kuba eftersom de slapp Amerikanare där.. =)

För det tredje så ÄR du efterlyst av SÄPO.. Jag som läser "Luftslottet som sprängdes" är lite skraj.. Men jag hejjar på dig! Kyss

2008-06-12 @ 14:13:44
Postat av: Ida

Nämen Olle, håller du med osanningar i din blogg med! I vilket fall så är jag allt lite avis, Kuba låter härligt.. vi förväntar oss självklart en drös med bilder på bloggen efter resan och även efter New York resan1

2008-06-13 @ 15:52:53
Postat av: Shazbot

Det är ju därför jag har Cain, som kan hålla ordning på mig när jag ljuger. ;)

2008-06-15 @ 10:10:18
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0