Nu förstörde jag World of WarCraft!

Jag måste erkänna. Jag gjorde en comeback i Azeroth. Men det betydde ingenting! Jag tänkte på DoW hela tiden jag lovar! Dow är det enda spelet för mig! Jag ska aldrig göra om det. Förlåt.
Men hur som helst, gjort är gjort och jag kan lika gärna rapportera om min lilla kvällssession med min vän Tomas.
Vi bestämde oss för en PvPserver iallafall, iom att vi är tuffa killar. Jag skapade en Tauren Druid vid namn Tömass och Tomas skapade en Blood Elf Rogue vid namn Slutgirl.

Det tog ca 3 min att bli lvl 70 och få fulla Tier set. Jag orkade inte döda alla slutbossar för Tier 5 som Slutgirl, men jag nöjde mig med Tier 3. När vi hade att vår gear tänkte vi att vi skulle döda Dark Master Gandling. Det gjorde vi, men vi tyckte det skulle vara roligare att ha en cirkus med Tigrar och Ugglemonster som red på dem!
Sen som specialnummer så hade vi en panter som red på en dinosaurie!

Sen var vi trötta och var tvungna att räkna alla pengar vi fick in för biljettförsäljningen. Så vi bestämde oss för att World of Warcraft inte är ett så roligt spel längre. Storyn & världen är hur bra som helst, men spelet är... njeee...



/ Tömass & Slutgirl.... over and out!

Kommentarer
Postat av: Osto

I told you so.. ;)

2007-04-21 @ 16:28:01
Postat av: Ican

SKITKUL är det! N00bs, all of u!!

2007-04-21 @ 19:44:58
Postat av: Shazbot

Jag är nöjd. Jag behöver aldrig mer spela... detta spel iaf.

2007-04-21 @ 20:12:33
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0