LA LA LA LA LA! *fissången*

What what? In the butt!

Gdamn vad jag har saknat min blogg! Soft att kunna skriva här igen!

För några dagar sen beställde jag ett nytt grafikkort från Inwarehouse, det skulle bli fett tyckte jag. Satte i kortet och allt verkade funka klockrent, startade DOW för att se hur mycket jag kunde dra upp inställningarna! Men det vara bara en svart skärm och en muspekare och lite musik. Hmmm, tänkte jag. Efter mycket om och men startade jag om datorn för att finna windows i 4 färger och en upplösning på 640x480! Fett ös! Sen kom Linus och haxxade, och sa att min dator sa att det fanns ett nytt grafikkort, men att det var på mindre än 1mb. Lange trodde att det inte fick tillräckligt med ström. Så vi bar ner datorn till Linus, tog ström från Linus fetdator och testade igen, efter ca 2h krångel fick vi den att iaf säga att det var 512mb ram på kortet, men inget funkade som vi ville ändå. Tilläggas ska då att Linus satt och Wowade på sin dator samtidigt som den försörjde hela hans system och mitt grafikkort på samma gång! Det var kaxigt tyckte jag :D Nu har jag iaf skickat tillbaka kortet till inwarehouse och satsar på att köpa helt ny dator ist! Jag fick prioritera bort min fetsoffa jag skulle köpa, jag får sitta på golvet sålänge. Jag är ju kapitalist och moderat nu så pengarna bara rullar in (haha) så det ska nog inte ta så lång tid innan jag kan köpa min soffa.

Idag ska jag åka till min goda vän Charlotte på TG-skrivab och köpa kontorsdaker till mig och Tomas! Sen ska jag gå ut med Greta och tänkte på hur bra vi ska ha det på vårt hotell på Maderia. Sen ska jag nog bara njuta av att vara ledig i 2 dagar.

   
Soffan!                             Hotellet!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Vem hade kunnat tänka sig att det skulle bli problem när du beställer datordelar!?
Du kan få "min" soffa om du vill. Den som blev broken by semen :P

2007-08-21 @ 16:24:08
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Ja exakt! Vem kunde tro nått sånt. Denna gången ska iaf Linus få sätta ihop en snarlik dator åt mig, jag ska inte blanda mig i alls tror jag. I are bad luck! SEMEN BREAKS THE SOFA!

2007-08-21 @ 17:42:37
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ican

Ny soffa? From where, i loves it!

2007-08-23 @ 19:35:36
URL: http://icans.blogg.se
Postat av: Shazbot

Den är från Bror Persson i Alvetsa. 7345:- typ.

2007-08-23 @ 22:34:14
URL: http://shazbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0