Jag har hittat en ny lista!

Senaste impulsköp: Ett par byxor, en brun skjorta och en Hawaii/Magnumskjorta med Lange o Mufflon! :D
Bästa fikat: Kaffe
Färg du hatar: Jag gillar alla färger mer eller mindre!
Så får du motion: Springer, Yoga och lyfta sprit.
Om du var en blomma: Uhhh, då skulle jag bli känd!
Det dyraste du äger: Snackar vi pengar så är det nog min säng.
Tidigaste barndomsminnet: Vet inte, kanske när jag nästan drunka i mormor o morfars pool.
Samlar på: Nothin.
Pryl du inte kan vara utan: Insulinpennan, den KAN jag faktiskt inte vara utan.
Ditt livs aha-upplevelse: När någon av mina fördommar krossas, I love that :D
Du gör med 100 upphittade kronor: Stoppar i fickan!
Nån du saknar: Ja, ett hem bla.
När grät du senast: Kommer inte ihåg, eller jag menar.... jag gråter aldrig.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Man ser Per Gessle.
När är du gammal: När jag inte kan se eller höra.
Höger eller vänster? Vänst!
Natt eller dag? Natt
Felix eller Heinz? Kentchup! eller...?
NK eller Myrorna? Jag har varit på NK en gång, myrorna aldrig, så NK.
Rakad eller orakad? Orakad, ofc!
Blåögda eller brunögda? Blå.
Naken eller pyjamas? Byxlös.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Speciella partiet VS en författare, jag väljer författaren Skugge.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Hamilton för fan.
Kaffe eller te? Jag vill säga Te, men det är fel, så Kaffe.
Champagne eller ramlösa? Ramlösa.
Bakispizza eller bakischirre? pssst, vad är Chirre`? Pizza vill jag ha. En Banana med klet.
Engångssex eller engångstallrik? Engångstallrik.
Plastbestick eller plastbröst? Ganska rolig fråga just nu faktiskt, jag säger Plastbröst.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån, Min plastsyrra jobbade där.
Glasögonorm eller linscooling? whatever....
Planka eller pröjsa? Vilket som helst.
Yngre eller äldre? Vin? Whiskey? Äldre.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? What a dumb q, vem fixar dippen? 
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta? Såklart.
Nämn namnet på en tennisspelare? Olle Johansson, han spelade när han var liten.
Finns det någon du ogillar starkt? Jadå.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Precis "mittimellan".
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Man kan ju försöka själv först.
Är du svartsjuk? Händer.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Klart de ska få det, men vem fan vill gifta sig i kyrkan?
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hundöron.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Rainbow Six. 
Tyckte du om att gå i skolan? Grundskolan näe, gymnasiet ja, universitetet ja, folkhögskolan ja!
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Mediakommunikation, Juridik och Anatomi/Osteologi.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Japp japp.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Alla röda dagar är fina dagar.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Finns många, tjuvjägare? =)
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående ?kom ut ur garderoben?? Mufflon! Välkommen ut! ;)
Vad är ditt favoritpålägg? Grön linsröra med vitlök.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Varför har jag den alarmsignalen?
Är du troende? hahaha... host host... HAHAHAHAHAH!!!
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Om de är fötjänar det så självklart.
Tycker du om stearinljus? Ja, men jag använder det sällan.
Använder du hårbalsam? Näe.
Vilken färg har din tandborste? Blå och vit o så.
Har du lök i köttbullarna? Sista jag gjorde köttbullar så japp!
Hav eller sjö? Both!
Har du någon skrivare? JA.
Har du någon scanner? Där blir det nej.
Vad har du för väckarklocka? Min mobil.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Varje vecka.
Har du hår på ryggen? Ja, kanske 5-6 strån totalt.
Använder du hudlotion? JA
Har du åkt ambulans någon gång? Japp!
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? spelar ingen roll.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Är Lange med kan man alltid ta jordnötsringar och sen försöka hångla med han.
Tycker du om Dr Pepper? Tror inte det.
Äpple eller Päron? Both.
Äter du fiskbullar? Ja, men sällan.
Svettas du mycket? I vardagen näe, när jag tränar som fan.
När klippte du dig senast? Idag, fast i skägget.
Vad kollade du senast hos doktorn? Hba1c och lite andra värden.
Har du fått riktig massage någon gång? Ja, MÅNGA ggr :D
Tycker du om rökt kött? Ja och nej
Vilken är din favorit på McDonalds? Fisk/Kycklingburgare, morötter och fruktpåse! :)
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Max tror jag.
Platt eller vanlig dataskärm? Kommer inte ihåg hur det var att ha en ickeplatt.
Vad har du för mobiltelefon? Sony-Ericsson uhhh, nån slags walkmanphone! :D
Vad är den värsta sjukdom du haft? Lieabities! 
Lever din mormor? Ne.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Spela Oblivion eller träna.
Använder du tofflor? Japp!
Använder du morgonrock? Näe.
Är du en Besserwisser? Ibland tror jag det, men jag räknar med att folk runtomkring mig säger till mig då.
Kan du dricka mjölk som ?gått ut för 3 dagar sen?? Ja
Beskriv din humor: Varan-TV, alla måste titta.

Så, what a waste of time! Nu måste ni alla kopiera listan och göra själv! gogo, keke GL HF!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Is nice. Nu har jag också gjort listan. Satan vad långt mitt inlägg blev med den bifogad. Världsrekord tror jag.

2007-07-08 @ 00:43:25
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Tina

chirre är chips! ;)

2007-07-15 @ 14:47:53
URL: http://msfade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0