Jag hittade en kul sak.

Jag satt och surfade runt på communityt Helgon.net, och hittade en tjej på forumet som hade blivit tvingad av sin lärare att ta bort ordet "Teutofil" från sin presentation på sin blogg. Hur nu läraren kunde få för sig att tvinga en elev till det? =) Men jag fattade inte var Teutofil var för nått, sen skrev hon att hon inte var nazist alls, och då fattade jag ännu mindre tills jag gick till Wikipedia, and behold! It has a name! TEUTOFIL!

Är det det du är Dase? :D


/Olle


Kommentarer
Postat av: Per

Hårda tyska ord? Haha!

2007-07-22 @ 15:04:33
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Dase

Holy crap! Det är ju så, finns det nån som gillar det finns det ett namn för det. Som Somethingawful säger, det var bättre förr. Innan internet trodde folk att de var ensamma om sina knasiga böjelser och höll tyst om det. Nu finns det miljontals forum på internet där folk diskuterar all kinds of shit.
Men jag dömer ingen.....skämt åsido, jag dömer fanimej alla!!!!

2007-07-22 @ 23:12:53
Postat av: Tina

jisses, vilka mängder av läggningar det finns. eller iallafall fetischer. John har en fetisch på bögar, just ask him. ;)

2007-07-23 @ 20:24:26
URL: http://msfade.blogspot.com/
Postat av: Shazbot

U got that right Tina! :D Eller det kan också vara så att alla bögar har en fetish för John. :) Om nån ska säga nått i hans försvar :D

2007-07-24 @ 16:08:48
URL: http://shazbotblogg.se
Postat av: Linus

Nu har jag gjort en comeback på blogg.se! Nedan hittar ni länken till min nya blogg. Denna gången låter jag mig inspireras av Per och skriver en slags dagbok.. nästan.

2007-07-24 @ 17:40:37
URL: http://harpomafacka.blogg.se/
Postat av: Chiquita

Jag kommer fortfarande ihåg kvällen då Dase och jag upptäckte vad sodomi va...
Jag tyckte att det var otroligt att det fanns ett ord för DET, men nu inser man att man fortfarande bara skrapat lite på ytan...
Jag ska försöka hitta ordet för en människa som tänder på tyska bakhjulsdrivna bilar med myckiet extrautrustning...

2007-07-26 @ 01:26:11
Postat av: Dase

"Jag kommer fortfarande ihåg kvällen då Dase och jag upptäckte vad sodomi va..."
Jag tror ärligt talat det här är veckans citat :)
Om man bara läser den meningen kan man LÄTT uppfatta det som nånting helt annat...så att säga...

2007-07-26 @ 08:32:09
Postat av: Mufflon

Ja, det är faktiskt ett rätt lysande citat ^^. Det funkar vare sig man tänker Dase som Peter eller Dase som dase.

2007-07-26 @ 11:46:23
URL: http://salenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0