Nu har jag fått den...

Nu kände jag att var tvungen att blogga om nått. Hatar att inte ha min egen dator. Jag har min dator i min förra lägenheten och sitter nu vid min fars. Hans dator är ungefär dubbelt så fet som min, skärmen dubbelt så stor och surround ljudsystemet 8ggr så fett, men utan mitt innehåll spelar det ingen roll hur fet dator man har. I want my pc back! Har installerat Oblivion på denna, det är fan helt otroligt snyggt med en fet dator.

Jag tänkte meddela att jag har fått en lägenhet nu. Den är på Campus, under Tomas lägenhet. Detta har jag skrivit innan inser jag nu, men ni kan läsa det igen. Det som jag tyckte var smart var att jagj kunde använda mina 1500köpoäng på studentbostäder, och spara mina 1200 jag har för vanlig bostad. Så kan jag spara ihop ännu fler tills jag ev vill flytta igen! Men nu börjar jag ju knåda folk på heltid förhoppningsvis så då kanske man kan köpa sig en ist. Jaja

Här är min nya lya! Värsta 30kvm!! Går från 80kvm till 30! ;)

image54
/Olle

ps. för att få in lite politik också, min mor sa att Englands nya premiärminister är värsta Anti-USA! Jag har inte hunnit snoka i hans personliga dokument ännu och därmed har jag inte en susning om vem han är, men det verkar ju lovande. Men sen tror jag att min mamma röstade på Folkpartiet, så hon är kanske inte att lita på :D .ds

Kommentarer
Postat av: Per

Ser najs ut!
Förstår precis hur du känner utan dator, its a pain in the ass! Man vill ju ha sina grejjor liksom, och man har ju typ alla sina grejjor i sin dator :O
Fast jag har ju köpt extern hårddisk så nu kan jag alltid ha med mig mina grejjor.

2007-07-01 @ 20:33:22
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: caina

Stop whining and come get it then!! =P
Lägenheten ser ju sjysst ut, jag tror du kommer trivas bra. Du o Tomas är ju de eviga grannarna! =)

2007-07-01 @ 20:48:05
Postat av: Jenny

Oh, gratz, vi får komma ner och titta på den sen. :D

2007-07-01 @ 22:31:23
Postat av: Chiquita

Oh my god!
30 kvadrat!
Jag förstår att det kan bli lite av en omställning... När jag var singel bodde jag ju på 97kvm och tyckte att det passade perfekt. :D
Förstår att du saknar datorn... Man sparar en del av sin själ inställningarna.

2007-07-02 @ 00:09:13
Postat av: Dase

30 kv är overkill, om det inte var för Jenny och katterna skulle jag kunna bo på en toa :)
Bara det finns plats för datorn och möjligtvis ett kylskåp är det inga problem.
Det värsta med att använda någon annans dator är att de ofta har riktigt märkliga inställningar i Windows (typ standardinställningar) som man inte har en aning om hur de fungerar. Så ska man hitta kontrollpanelen, vilket i normala fall tar 2 sekunder, men man får leta som fan eftersom menyerna ser helt annorlunda ut :) Sen har de inte rätt program installerade, så man kan inte öppna vissa filer, inte rätt musik, vanligt tangentbord man inte kan skriva på (eftersom man vant sig vid märkliga gamertangentbord) och lite annat :)
Nu pratar vi inte mer om det, grattis till lägenheten :)

2007-07-02 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0