Public Service is teh shit!

Idag när jag kom hem så hade jag ett tjockt vadderat kuvert i brevlådan. Jag blev genast väldigt nyfiken! Ännu mer nyfiken blev jag när det var addreserat från Sveriges Radio. Jag tittade flera gånger i hissen på väg upp om det verklgen var till mig, men det stog till Olle Johansson på Smedsvängen eller "Smedsängen". Kan inte vara till nån annan. Jag öppnar när jag kommit innanför dörren och drar ut följande lapp:


Hihi

Vad tusan tänkte jag! Fan va kul, men varför jag? Är det för att jag fyllt i en enkät på deras hemsida? Är det för att jag mailat med dem ibland? Jag ringde genast till Cain som berättade (efter lite övertalning) att det var hon som mailat med dem och bett dem göra nått kul till mig iom min födelsedag snart! Jag har den pang-pregoämbart bästa flickvännen i världen! Helt underbart! I paketet fanns det en badboll,


Badboll!!

... ett mobilsmycke, en SR-T-shirt (stl XS!), ett nyckelsnöre och en cdskiva med P3 Live session!


Va fint!

Helt underbart alltså! Tusen tack kära Cain!
Idag åkte jag o Cain till media markt och tittade på kamera och laptop och snackade skit med Micke, när han inte var upptagen med att hjälpa sina anställda hjälpa kunder. Micke är fett bra på det han gör. Det slutade iaf med att vi köpte en dator, den var fett poppis bland gejmers sa Micke. Den hade fan 4gig ram o värsta GeForcekortet. Så nu sitter Cain och spelar windowsspel på en dator för 10 lakan. Anyhow, nu har jag nått att skriva... host... host.. spela... host på när jag ska börja skolan till hösten. Fan vad soft det ska bli.

Jag ska försöka fixa en bastukväll i veckan, men just nu ser det ut som om helgen är det bästa alternativet. Vad tror ni om det?

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Grattis till prylarna! DET ÄR FÖR MYCKET!!!

Helgen funkar skitdåligt för bastukväll, varje dag förutom helgen funkar bra. För min del alltså.

2008-07-21 @ 22:39:53
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Barnokk

I'm so happy for you!

2008-07-22 @ 09:40:46
URL: http://barnokk.blogg.se/
Postat av: Osto

Thats pretty awesome. =D.



För mig funkar bastu väldigt bra från och med måndag för min del. Och Magic. Och annat.

2008-07-22 @ 22:26:24
Postat av: Shazbot

Yes! Super cool! Det lutar åt att det blir bastu på lördag/söndag, kan ni tänka er bastu ist för filmkväll? Jag är ledsen Per, men jag slutar halv 8 alla andra dagar. :(

2008-07-23 @ 09:13:37
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Luzze

Jag tror min själ att det där var det super-duper coolaste jag har sett nån gång, faktiskt..!

2008-07-23 @ 14:02:33
URL: http://luzze.blogg.se/
Postat av: Per

Det är klart ni inte ska låta bli att basta bara för att jag inte är med. Visst blir det kanske inte riktigt lika mysigt och ni har inte lika mycket ögongodis å så va, men det är ju er förlust. Men det kommer väl fler bastukvällar?

Jag tycker för övrigt att du ska anordna vilda strejker för att få mer humana arbetstider.

2008-07-24 @ 00:54:00
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Jag har gjort nått bättre, jag har ju sagt upp mig fan! :D Im going to become the sexiest nurse that ever walked the earth! Soooo hot! I höst när vintern kryper på kan vi basta till huden faller av! Så jävla skönt!

2008-07-24 @ 10:11:52
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Lange

Sweeeet!

2008-07-25 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0