Mark Morgan vs Inon Zur!

Ohhh! Det börjar brännas! Mannen som komposerat musiken till Fallout3 är Inon Zur. Han är ingen n00b i gejmet ser det ut som. Han har gjort musiken Everquest II, Shadow Ops, Socom II, Men of Valor, Prince of Persia och Crysis. Jag har lyssnat igenom de tre låtar man får höra på Fallout3sidan och jag är ganska nöjd. Han har ju def lyssnat ganska hårt på de föregående spelens musik, som gjordes av Mark Morgan, som mestadels gjort musik till just spel som Interpalys publicerat. Fallout, Fallout2, Decent II och Planetscape: Torment. Men jag får inte direkt samma känsla som jag fick i de gamla spelen. MEN det är ju inte heller samma spel, men måste ju spela spelet för att avgöra.
Men över lag är jag nöjd. Lite "ensam i öknen" känsla på "Into the wasteland". Introlåten lät lite mer som om jag skulle spela  Rainbow Six: Vegas, eller nån annan 3D shooter.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Fast i spelvärlden är det mer: Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :)

/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0