I HAD TO DO IT!! ( I wasn't even drunk!)

Jag vet jag vet. Ni kommer tycka jag är lite dum, kanske är så, men jag var tvungen! Jag var tvungen att köpa Collectors Edition av Wrath of the Lich King! Jag ska nog inte ens spela det! Men jag var tvungen att ha alla i Collectors Edition, och kommer det en fjärde så kommer jag nog vara tvungen att köpa den med. Kanske vill sälja det någon gång, kan va kul att ha alla då. Så,,, nu har jag ursäktat mig. Men jag måste erkänna, jag är lite sugen på att göra en Death Knight, vill se vad den kan och.... NEJ! NEJ! Det är slut med WOW! SLUT! Varken råd eller tid att spela!

Oh well... kanske någon gång. NEJ! NEJ I TELL U!



VILL ÄVEN PASSA PÅ ATT RIKTA UPPMÄRKSAMHET TILL MITT FÖRRA INLÄGG! BASTU ÄR NUMERA PÅ TISDAGAR!

/Olle

Kommentarer
Postat av: cain

Klart du kommer spela det..! Du har fått återfall på WOW så många gånger.. =)

Duktig du va som fyllde på toapapper btw. uppmuntrar

2008-11-23 @ 23:21:05
URL: http://cainan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, du kommer tillbaka :p



Jag har ny blogg förresten, kommer att deleta den gamla. :D

2008-11-24 @ 20:11:59
URL: http://crazybookwormlady.blogspot.com/
Postat av: OSto

Olle, jag funderade på samma sak nu när wrath kom ut, missade ju Burning Crusade. Mest vill jag ha dem för att varje del innehåller en artbook som man inte kan köpa någon annanstans. =(

2008-11-25 @ 12:10:04
Postat av: Shaz

Mmmm, förstår det.

Du får gärna låna mina artbooks om du vill, både fårn Fallout o WOW =)

2008-11-25 @ 12:48:35
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0