Nu till något jävligt roligt!!

För länge sen när vi bastade en kväll började jag snacka om att kroppen inte är propotionerlig mellan höger och vänster sida. Små skillnader ser man ju inte med blotta ögat, men om man sätter ihop två högerdelar av huvet syns det väldigt tydligt. Efter vi bastat tog vi kort på våra huvuden och sen "klippte" vi dem mitt itu. Sen satte vi ihop  två högerdelar, eller två vänsterdelar osv... sen kom vi på att vi kunde använda någons ögon på den andra osv... Jag har aldrig skattat så mycket som jag gjorde då, jag svär, det kom nästan lite kiss... Nu hittade jag dem! Så nu ska jag dela med mig av det som fick mig nästan att kissa ner mig i vuxen ålder! Enjoy!


Linus med två vänsterhalvor!


Linus med två högerhalvor!


Jag med två vänsterhalvor! Jag ser ju helt cp ut :D


Jag med två högerhalvor! Så äcklig jag ser ut!


Per med två vänsterhalvor!


Per med två högerhalvor! Fan vad farlig du ser ut!


Tomas med två högerhalvor!


Tomas med två högerhalvor! :D haha!


Linus med Tomas ögon, mustasch och mun! HAHA! Vilket freak :D


Tomas med Linus ögon! Jag kan inte sluta skratta! :D :D


Tomas med mina ögon! Av nån anledning var Tomas en bra grund för att skapa ett riktigt freak! :D

Det här ska vi lätt göra om en dag, fast med fler personer och ännu mer freaky combos :D

/Olle



Kommentarer
Postat av: Mufflon

Jag skulle inte vilja möta linus två högerhalvor i en mörk gränd alltså. Huga vilken gangster.

2008-11-05 @ 18:08:19
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Per

Haha, de är så bra. Det roliga i bilderna kanske inte har med ansiktets assymetri att göra lika mycket som att kameravinkeln inte är riktigt rakt framifrån på någon av dem, men ändå.

Sen att vi ser helt cp ut eftersom vi bastat som fan gör ju inte saken bättre =D

2008-11-05 @ 18:54:35
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Shaz

Men det är ju lite det jag menade, jag tror vissa bilder är fucked up klippta, men en del är nog bättre klippta än vi kan tro. Vi är helt enkelt så oassymetriska :) VI får göra det hela igen nån dag och se =)

2008-11-06 @ 07:50:52
Postat av: kumiko

jag var pa jobbet nar jag laste det har och skulle nastan skratta ihall! :D

2008-11-09 @ 05:24:52
Postat av: Luddo

Nästa projekt skulle kunna innefatta en morphning utav kroppen?! Olle med två underdelar tex?

2008-11-11 @ 09:23:05
URL: http://www.kimpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0