A.V.A.T.A.R.

Jag hörde om den på radion för ett tag sen, sen glömde jag bort den och nu idag hörde jag om den igen! Så då kollade jag trailern. Det sägs att den ska starta 3Drevolutionen för bio. Kanske... vad vet jag. Den känns som en vanlig hollywoodrulle fast väldigt mycket mer fantasifull och på nått sätt tänker jag på MTG när jag ser de olika varelserna i filmen.

Den ska handla om nån soldat som är skadad och blir tillfrågad om han vill gå med i ett projekt of some sort. Han går med och får sitt psyke överflyttat till en rymdvarelse från nån planet som han åker till och yada yada yada...

Jag ser iallafall fram emot att sätta mig i biosalongen och dra på 3Dbrillorna och njuta. Hörde dock att man hoppas på att den sänds otextad, för textremsan ska tydligen inte göra sig speciellt bra i 3D :D

Kolla trailern i HD.

/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0