K-märkta bastukvällar?

Nu har jag hittat på saker igen så jag måste solla bort nått annat. Nu när jag har börjat med Basiliansk Ji-Jutsu så kommer tisdagarna bli lidande. Varannan tisdag är det ju bastukväll. Hade det bara varit jag som tränade så hade jag kanske kunnat missa varannan tisdagsträning, men nu tränar både Per och Linus också. Det är typ hälften av bastustyrkan. Jag tror jag Linus och Per också hellre vill träna BJJ än att basta? Kanske inte alltid, men ofta.
Så nu vill jag ha förslag på hur vi gör nu? Finns det andra dagar vi kan försöka basta på? Danne, har du någon mer dag i veckan som du är ledig eller så? Alternativt så får vi ha spelkväll varje onsdag ist? Danne? Bastusäsongen börjar ju ändå lida mot sitt slut nu... Så bastukvällen imorrn ställs in! <-- OBS!

What say you guys? Mitt sista förslag är att ALLA börjar träna BJJ! Fy fan vad fett!

Jag har ställt upp i en PangPregotävling med! Man skulle "fota" sig själv med det allra ondaste! Så jag gjorde en bild. Sen den på PPs hemsida här.


/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Det var ont!

Borde egentligen ställa upp med en bild av OFAB...



För övrigt tycker jag, personligen, att spelkväll varje onsdag låter tops ^^

2009-02-02 @ 16:23:45
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu känner jag att jag helst tränar Jiu-Jitsu än att basta... tills vidare ;)

2009-02-02 @ 19:18:21
Postat av: Osto

Spelkväll funkar. Vi kan säga så, spelkväll varje onsdag. Dock slutar jag kl 19, så spelkvällen kan inte dra igång innan 20 tiden, men om folk inte har något emot detta, så funkar det för mig.

2009-02-02 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0