Saker är som de är...

Som rubriken säger är saker och ting som de är. Jag saknar min hund nått enormt. Det gör ont i bröstet varje gång jag ser en bild på henne. Idag packade jag ihop hennes saker. Råkade kliva på hennes favorit pipboll och tårarna började rinna direkt jag hörde ljudet, för jag visste att hon inte skulle komma springande o undra vem som leker med hennes saker. Jag hör hur hon andas när jag ligger och försöker sova, jag hör hur hon ska komma springande varje gång jag går genom ytterdörren. Det kliar i benen för att jag inte "måste" gå ut och gå en kissrunda innan jag ska lägga mig. Jag är evigt tacksam för mina vänner som undrar hur jag mår och skriver tröstande saker. Även om man inte gillar hundar så har jag inte hört av någon som inte insett vad Greta betytt för mig och Cain. Det! är värt mycket. Vi har i sovrummet gjort en plats för blommor och ett tassavtryck i lera och ett kort på Greta där hon gör sin Gretamin. Hon gjorde bara den minen vid två tillfällen. Det ena var när man hade falukorv i handen och det andra var när man sa "Ozzy!" Huvudet direkt på sne och stora vackra bruna ögon och öron som stog rakt ut. Vackra, underbara och saknade hund. Jag uppskattar att mina vänner kan vara som vanligt även om jag år igenom det jobbigaste i mitt liv just nu. Det är jätteskönt att spela spel med er och höra att ni är precis som vanligt. Dase hittar på ursäkter när vi får spö av 12åringar i DOW2, Tomas säger: "Du är så jävla fin Peter." och livet tickar på som vanligt. Cain sa en gång; Jag känner mig helt död inuti när inte Greta är här. Jag förstog vad hon menade, men samtidigt har jag nog aldrig känt mig så levande. Det tar tid att sörja och det ska ta tid. Det jag känner när jag ser henne på bild känns på nått sätt bra. Hon har satt djupa spår som jag aldrig vill ska försvinna. Fan vad jag älskar henne. Greta. Grisen...



Jag vill inte avsluta inlägg så här deppigt, så jag lägger även in en fin Rackadangbild jag gjort. Samt att jag vill påminna alla suveräna medlemmar i RD att peppa sig lite, det börjar dra sig mot SC2. Det ska bli jävligt fett.


Give the people what they want!

Smärtan jag klagat över i bröstet från BJJn har visat sig vara ett sprucket revben. Jävla rövjävlel vad stryp han ska få om han kommer igen till träningen. Så nu knapras det inflm.dämpande och smärtstillande. Jag har faktiskt inte missat en träning pga smärtan, men jag har missat en jävla massa pga annat. Kommer även att missa nästa veckas 2 pass för då är jag hos den stora satan i väst! Tror jag ska presentera mig som Salenko. Vi ska fira svärmors 50års dag i New York en hel vecka. Ska faktiskt bli kul. Det har ju kommit cigarrer som heter Obama. Tror de är väldigt svårt att få tag på, men finns de nånstans i det landet så är det väl i NY. Sen ska jag besöka en av NY Games Workshopbutiker. Någon som önskar sig nått från USA så får ni säga till nu.
Skolan går också bra, har klarat alla tentor jag missat pga Kuba. Har en halv tenta om nån månad som jag lyckades fukka till, men det fixar jag. Nu ska jag lägga mig och lyssna på Wheel of Time, Bok 5: Fires of heaven. Denna har varit den absolut tråkigaste av de 5 första böckerna. Jef sa att den skulle ta fart en bit in, och det var fan tur att det kom nu. Var nästan beredd att lägga ner. Men kapitel 19 blev räddningen. Nu börjar saker nystas upp.

Have a nice.

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Det är ju så. Tråkiga och hemska saker händer, men vad kan man göra annat än att köra på?

Det mesta går över efter ett tag.

Ha det fett i new york!

2009-02-14 @ 04:45:21
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: cain

Gretaminen framträdde även när man sa "olle!" Så det så..



NY ska bli skönt, även om jag känner mig lite lätt illamående nu.. Resfeber? =)

pussar

2009-02-15 @ 08:36:18
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Micha

Spåren efter henne kommer aldrig att försvinna om du inte vill det! Njut av storstan nu =)

2009-02-15 @ 18:41:09
URL: http://www.michasverklighet.blogspot.com
Postat av: Ida

Kram på er alla!



Ha det roligt i NY, kom tillbaka till Växjö och kom ut och hälsa på oss på landet!

2009-02-16 @ 08:31:04
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Jenny

kram

2009-02-16 @ 23:29:59
URL: http://crazybookwormlady.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0