Young man, there is no need to feel down!

Jag ska blogga om vår New York-resa snart, men jag bara måste ta det (nästan) allra bästa!! När vi var nästan vid time square, det regnade, blåste och var kallt. Sen när vi korsade en gata i äkta new-york-anda (dvs springa som fan när det blir grön gubbe för att en taxi inte ska köra på en) så tittade jag upp och ser en stor skylt. J.R Cigar. Det var nästan som en gloria runt skylten. Jag styrde in det blöta sällskapet i affären och fann två hela våningar proppfulla med cigarrer och ett tak på varje våning som var fullt med luftfuktare. Kändes nästan lite tropiskt, kuba kanske.
Jag shoppade loss för ca 500:- och kände mig nöjd. Köpte mest dominikanska... den gången. Någon dag senare insåg jag att jag måste köpa mer! Gick in igen och gick mer noggrant igenom affären. Lärde mig en massa saker. Jag köpte även min första Humidor! Så nu ska jag köpa destillerat vatten och sätta igång att förvara mina cigarrer. Vore faktiskt lite dumt att låta dem torka sönder, jag har faktiskt cigarrer för flera 1000tals kronor nu =) Så om ni vill förvara saker hos mig kan ni få hyra in er i min humidor :D Det här börjar bli en rolig hobby.


Titta så vackert.



Ballen posar med Humidoren.


Sccchhhexxy!!

/Olle

Kommentarer
Postat av: cain

Midoren skulle ju posa med Humidoren. Jag ska kalla den för Humodolis



Pus

2009-02-24 @ 21:22:23
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Jef

Dude!

DUDE!



Och cain... Du får inte skriva 'pus' om du inte verkligen menar det... Det betyder 'var'... Alltså sånt där äckligt.

2009-02-25 @ 01:56:41
Postat av: cain

Men jag menar det! Pus pus! >=D

2009-02-25 @ 15:02:40
URL: http://cainan.blogg.se/
Postat av: Osto

Aw man, that is some good shit. Visste jag inte bättre, skulle jag säga att jag var lite avundsjuk.

2009-02-26 @ 14:54:22
URL: http://osto.blogg.se/
Postat av: Ida

har ni en torktumlare? en sån kondenstumlare? Det vatten som kommer från dem är destillerat. Har du ingen kan du få några liter av mig ;P

2009-02-26 @ 17:41:53
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Shaz

jag vet inte om jag vill utsätta mina cigarrer för vatten från en toktummlare när man kan köpa på statoil för 24:- =) men tack ändå :D

2009-02-27 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0