Dax att skärpa sig.

Nu måste jag skriva ett blogginlägg som har text och inte bara film. För som sagt, gör man blogginlägg som bara är en film är man liiiite mindre värd. Men jag hade så mycket pluspoäng att jag fick göra 2st.
Praktiken är slut på äldreboendet och jag blev klart godkänd. Inte toppbetyg som på förra stället, men det är min handledares fel... tycker jag. Men jag klagar inte. Det är över och jag behöver inte göra det igen. Snackade med en bekant som har mitt drömjobb för några dagar sen. Han berättade en massa saker och vi kom överrens om att jag skulle ringa han när jag är klar och behöver jobb. Han kör ambulans i Växjö och Moheda. Han trodde nog att jag skämtade om det här att ringa... snopen han kommer bli när han inser att jag inte skämtade :D Jag är iaf inte mätt på skola, snarare tvärtom. Jag trivs så himla bra att jag inte vill ha sommar utan läsa Farmakologi och Patologi direkt! No rest! No mercy! Men jag kanske behöver ladda lite batterier ändå för lagom till skolan drar igång är vi tre i familjen och vi börjar med den (som det sägs) svåraste kursen på hela utbildningen. Kul o spela. Men space space marines behöver inte mycket sömn sägs det.

Igår grillade vi på målvägen med Osto, Tomas och Anneli och Markus och deras två hundar Ozzy och Tony. Mycket trevligt. Tony var så glad att han lekte bort en tand, som han ändå skulle tappa... men ändå. :)

Nu har jag ledigt i en vecka nästan, tror jag. Jag börjar nog jobba i helgen om saker och ting står rätt till. Ingen semester i sommar utan bara ledigt de sistsa veckorna i augusti. Suck... hade två önskeveckor, de var de enda veckorna jag inte kunde få. 

Det var nått mer jag skulle skriva, men jag minns inte vad det var... jo, "TITTA, SPACE MARINES!"

/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0