Så underbart!

Jag är helt kär i Fable 2! Vilket underbart spel. Vilken blandning av FantasySaga/"Rollspel"/Wow på nått konstigt sätt. Danne tjatade om det länge, men jag tänkte... "äh, vad vet han?". Men hey, han visste! Nästa gång han vill ha in mig i sitt sovrum hänger jag med direkt! Han ljuger ju inte för mig, det vet jag nu! Men ja, Fable2... Sprang runt och lekte hit o dit, försökte komma på hur ond eller god jag skulle bli. När jag sedan studerade min gubbe var jag en tjock, ärrad Necromantiker som gick runt o fes och hade två män som var kära i mig. Då skrattade jag och bestämde mig för att bli en ljusets krigare, så nu har jag lagt sodomin på hyllan, äter bara grönsaker och är ett med mitt svärd! Det känns som om jag bara sett en bråkdel av vad spelet har att erbjuda och det ska bli så jävla kul att se resten! Jag kan lätt säga att Fable2 är top 3 bästa spelen jag spelat på Xbox. Kanske tom 3 bästa spelen oavsett plattform. Tillsammans med Fallout2 och CoD4 MW. Men nu är jag trött och kan inte tänka riktigt klart då min son skriker flera timmar per kväll. Jag ska läsa detta inlägg om några dar igen och se om jag står för det då med, eller om jag kommit på bättre spel. Gillar ju SC4 jävligt mycket med... men skitsamma. Gonatt!
/Olle

Kommentarer
Postat av: Osto

I told you so! I tell the truth. And only the truth. Det är liksom mitt uppdrag här i världen. Kan vi säga.

2009-10-28 @ 17:48:35
URL: http://osto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0