Älskade hatade spackel!

Jag avskyr spackel, fast samtidigt älskar jag spackel. Jag har aldrig lyssnat på spackel på ex spotify eller nått sånt utan de enda gångerna jag älskar spackel är när jag springer. Det finns inte många typer av musik som passar då, det måste vara högt bpm och vara lite "samma sak" under hela låten. Då är spackel perfekt. Jag tycker också att uttrycket "spackelmusik" är helt underbart. Det tror jag vi kan tacka Osto för? :) Jag har två  tokspackliga låtar i min telefon som jag springer till, den ena heter The Darkside! och den andra heter "Gouryalla" eller nått sånt. Mycket tokigt, mycket spackligt.
Annars pluggar jag mest om dagarna nu. Just nu är det Speciell Farmakologi och ännu mer specifikt Analgetika - Opoider och NSAID. Ganska spännande men ibland lite avancerat.
Molekylstruktur för Morfin bla. Spännande!!
Sen kunde jag inte sluta fnissa när jag i min studieanvisning läser "Antiflogistisk". PangPrego har ett helt underbart inslag om "Flogiston", ett ämne som man innan trodde hade negativ volym!!! Ja, det måste vara Jeppan som pratar och kör sina ljudeffekter.
Axel hade en jobbig kväll igår. Morfar & Anki o Morbror var här så han åkte från famn till famn och blev nog lite orolig. Har sov inte på flera timmar och skrek mest. Stackars liten. Känslan man får i kroppen som förälder när ens barn skriker är hemsk! Men det förde något gott med sig iaf. Han sov som en klubbad säl när han väl somnade. Så mamma o pappa fick med sova ut.
... och GRATTIS till Per som fyller år idag!
/Olle

Kommentarer
Postat av: Jef

Kan rekommendera skivan Waves of Sound med Yahel för schysst träningsspackel =D

2009-09-25 @ 01:11:35
Postat av: Per

Jag kan rekommendera Ultra Spackel med Dr. Robot. Tack för gratulationen!

2009-09-25 @ 05:31:35
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Tack för tipsen!! :D

2009-09-25 @ 16:49:35
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0