The Draft!

Nu har ju Jeff beställt en display-box med Zendikar-boosters som vi kan dela på. Vad tycker ni att vi ska göra? Ska vi dela upp alla boosters lika och sen köra drafts på hela skiten, eller ev flera drafts? Eller ska vi dela upp boosters och sen ta hälften till drafts och andra hälften for personal use, så att säga? Jag tycker drafting för hela slanten låter mest spännande då jag aldrig har gjort det innan. Vilka är det som är intresserade än så länge? Jag, Jef, Per och Linus är väl de givna. Danne? Offa? kanske tom Dase o Tomas?

Spoiler finns här. Riktigt snajsiga kort måste jag tillägga.

Zendikar släpps den 2/10, tror jag det var.

/Olle

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag röstar för minst en draft!

2009-09-29 @ 18:34:32
Postat av: Per

Givetvis ska vi spela draft! Samtidigt kan jag dock känna att det kan vara kul att ha någon booster över också, så vi kanske inte behöver köra draft på allt? Eller iofs måste ju inte alla vara med på alla drafts. Så det där löser vi nog på ett bra vis.

2009-09-29 @ 21:30:36
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Jef

Vi kan ju köra en gång (11/10) och se hur intresset blir. Det gäller ju att vi får ihop folk, vi ska ju helst vara åtta st. (Varpå det inte blir så mycket mer draftande utan en ny låda såvida vi inte gör det på fyra pers, men det känns lite menlöst ;)



Som sagt så får jag nog lite bös vi kan ha som priser om vi kör på söndag nästa vecka. 8 pers, först till kvarn - anmälningar tas upp på spritfesten =D

2009-09-30 @ 09:41:06
Postat av: Mufflon

Jag är såklart på!

2009-09-30 @ 17:48:46
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Linus

Tjing på en plats!

2009-09-30 @ 19:45:51
Postat av: Shazbot

8 pers. Kan vi ens bli så många? =) Jag, Linus, Jef, Per, Tomas, Offa, Dase och tadadadada.... OSTO! Det går ju fan. Känns som om vi inte ens var i närheten, men jag är inte så jefla fet på matte heller. Det blev en superhelg tror jag. Då får man fan palla sig upp i tid på söndag med, annars kommer vi inte hinna spela nått iom att folk åker hem sen.

Jag kom på en sak! LANGE! I tend to forget that guy! DÅ är vi ju 9! Det här blir ju bättre än vilket microlavemang som helst! Fy fan vilken underbar skit.

2009-10-01 @ 10:46:22
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Kanske luzze med? Han måste ju lära sig ordentligt :D

2009-10-01 @ 11:00:03
Postat av: Linus

Optimalt är 8 pers

2009-10-01 @ 15:25:31
Postat av: Linus

Jag har alltid varit stolt över hur jag undvikit de där vardagliga beroendena. Röka, snusa, dricka kaffe. De lite mindre vardagliga såsom att knarka.



Senaste veckan har jag dock insett att jag inte varit så fri från beroenden som jag trodde. Jag har nämligen insett att jag är beroende av MAGIC!

2009-10-02 @ 21:49:23
Postat av: Shazbot

Känner samma sak. "MTG-addiction-center" kanske man skulle öppna.

2009-10-03 @ 17:35:41
URL: http://shazbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0