Jag saknar min fantasivärld... lite.

Jag visste att jag en dag skulle få äta upp allt jag skrev när jag skrev inlägget "Nu förstörde jag World of Warcraft". Nu är den dagen närmare än jag trodde. Jag måste erkänna att jag saknar det. Jag saknar miljöerna, både de nya man finner och de gamla man kan utantill. Jag saknar alla oändliga timmar man suttit på TS och skrattat och svurit, lyssnat på Dase när han blir tokförbannad när Alliancespelare rider ifatt honom för att ganka. Stunder som när Kragnoz (Stalindogs VoidWalker) nästan dödar en en dvärg helt själv (som iof var AFK). När Stalindog och Röhm själva spöar upp 7 st Alliancespelare bara för att vi hade lagt upp ett skitfett bakhåll (vi gömde oss under en bro, det var väl det:). Alla instanser där jag måste jaga Per (ist för mobs) för att per spelar tokig Firemage som kan spränga allt, men är i konstant behov av healing... Sen saknar jag inte stunder som då jag råkade ge tomas en "Lepergnome" outfit och tomas en hel kväll sprang efter mig och /cry - emotade. Tillslut var jag tvungen att jag stänga av ljudet :D

Jag vet att jag har glorifierat hela spelet och allt runt om, och att jag inte kommer tycka det är riktigt lika kul när jag väl sätter igång. Men jag vill ändå göra det. Men jag vill ha med er, utan er är det inte alls samma sak. Peter och Jenny som numera är hardcore kommer ju alltid finnas där, jag kan ju spela med dem och jag kanskne tom får gå med i endgame igen, efter alla avhopp :) Men inte för att de gillar mig som person, utan för att jag spelar Präst. Sen att man är bästa kompis med Vice Guildledaren kanske hjälper lite :)
Men jag vill spela med er! Jag vill PVPa, skapa ett fett ArenaTeam och äga runt. Jag vill spela på samma sätt som man spelar BW eller TFT, spela ladder kort och gott.

Jag kommer inte sätta igång med detta förrens jag flyttat in i min nya lya. Senast den 1sep flyttar jag in. Ni kan väl alla fundera på det lite? Per, Tomas, Christer, Danne, Mats, Ican, Cia, John...?

Jag tar inte tillbaka mitt gamla inlägg om att jag förstörde spelet, för då kände jag verkligen så, men nu längtar jag tillbaka.

"INGA KNÄSKÅLAR, INGEN NÅD!"

/Olle

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Ja, får vi med oss riktigt många så kan det helt klart vara aktuellt med en MM-comeback. Fast blir det bara vi två och per, typ, så känns det lite lite :/

2007-07-23 @ 16:45:11
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Shazbot

Alltså, jag räknar inte med att mer personer än Jag, Per och du ska börja... Christer lär ju iof hänga på. Mats, Jenny och Peter spelar ju redan.
Det var ju inte så många fler som spelade innan. Jag vill bara ha ett killerteam i Arenan. Röhm, Naifuzan och Stalindog vet vi ju redan äger fett.nu =)

2007-07-24 @ 16:10:58
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ican

Jag är lätt på. I miss wow as hell. And you guys ^_^

2007-07-28 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0