Vill mest uppdatera lite...

Har inte bloggat på tusen år och sist var det om Mats nya Paladinrustning. Jag har dock jobbat som en tok den senaste tiden, och för första gången känner jag mig förvirrad, på riktigt. Jag tycker ordet förvirrad används alldeles för mycket, för som jag är nu så är jag äkta förvirrad. Flera ggr har jag kommit en timme för tidigt till jobbet utan att veta om det förrens jag anländer till jobbet. En dag klev jag av bussen och tänkte: Fan vad folk det är här uppe såhär innan kl 10. Konstigt. Men vafaan! Dörrarna på jobbet går ju upp och folk går in!! Då insåg jag att kl var 11 och inte 10. Detta hände några ggr, sen några ggr kom jag inte till jobbet alls när jag skulle jobba. Jag missade en massagekund!! Så jävla pinsamt!! Så nu fick jag ge henne en gratisbehandling. Som tur väl är så är hon jävligt nöjd med sin massör, så förhoppningvis lämnar hon inte mig för nån annan. Sa jag att jag känner mig förvirrad?

Men men, de gillar mig på jobbet iaf tror jag. Får jobba mer nu efter nyår och får tom bli ansvarig för spriten. Men det är väl inte för att jag är så bra utan snarare för att vice butikschefen ska lånas ut till en annan butik. Men men, de kunde valt nån annan, men det gjorde de inte!!

Såg nyss en trailer för avp2 på tv6! Gdamn vad coolt! 4:e Januari!

image99
Alien är cool

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Oj, jag tror att den typen av förvirring tyder på att man håller på att bli utbränd. De brukar säga det.
Själv går jag runt och är lite småförvirrad som vanligt. Försöker få mitt jobb att anställa en personlig assistent till mig som kan hålla reda på mig :P You should get one too!

2007-12-28 @ 17:11:02
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Cain sa det med, att man kan bli utbränd. Den som lever får se. Idag har iallafall varit en bra dag, jobbat som fan i 11 timmar och nu har jag ätit och dricker en Corona med lime. Inte varit fövirrad alls idag... nästan. Frågar ganska ofta min kund i kassan om han vill ha föregående kunds kvitto, för jag märker inte att den första går iväg :) Men det är mest kul :)

Jag fick en ide Per! Du kan vara min assistent så kan jag vara din! Jag kan hjälpa dig med kött så hjälper du mig med sprit! Jag ska genast ta upp det imorrn med chefen!

2007-12-28 @ 20:52:57
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Osto

Låter inte så kul alls. :/ Take it easy.

AvP 2. Jag ser faktiskt fram emot den nu när man sett trailers. Good fun.

2007-12-29 @ 00:18:04
Postat av: Linus

Trailern till AVP2 antyder att tvåan skulle vara bättre än ettan, men man vet aldrig. Det såg ut som lite skräckscener med aliens och facehuggers, vilket vore en klar förbättring. Jag gillade inte riktigt när aliens användes i dussinsoldatscener i ettan. De var inte alls läskiga.

Det ska bli kul nu när de har dragit in militären i storyn också. ska bli intressant att se dem möta rovdjuren igen!

Ska vi kika in den på bio? Någon?

2007-12-29 @ 17:35:09
Postat av: Mufflon

Det tycker jag helt klart, linus!

2007-12-30 @ 12:34:35
URL: http://salenko.blogg.se
Postat av: Shazbot

Ja, det tycker jag låter jättebra! Jag går gärna på fredag faktiskt! På premiären! What say you guys!? Man behöver nog inte boka i så himla god tid, mest nördar som oss som vill se =)

2008-01-02 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0