Nu hände det som aldrig skulle hända...

... det blir personligt! Det är Pers fel, han dissade mig för att jag inte bloggat på ett tag. Vilket är sant, så då skaffade han sig en egen blogg och började blogga dumheter, men de är ganska roande dumheter. Så besök Pers Blogg!
Per bloggar bla om hur han ska göra gud tills hans bitch och lite bra musiktips!

Jag ber om ursäkt till er som läser här (om ni finns) för att jag inte har bloggat på ett tag, jag har ingen bra ursäkt. :(

Men för att sätta lite röd färg på tillvaron så är nu Mona Sahlin ny partiledare för S. Jag tycker det är ok, hon känns mer jordnära än Göran och har nästan ett otäckt lugn när hon för debatt. Mona säger själv att S måste bli piggare och framförallt fler! Fixar hon inte hem valet blir hennes karriär ganska kort sägs det. Mona håller faktiskt just nu 10:40 sitt första tal för S som ny partiledare. Det ska bli väldigt intressant att se vad hon kan göra!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Jamenkomdå! Jag är inte rädd för dajjj.
I made you write something! haha.
Jävla sossar.

2007-03-18 @ 10:54:58
URL: http://naifuzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0