Saxxat från Mats, Linda och Räkan! LISTAN!

Jag tänkte kopiera Mats inlägg, han hade snott en lista från en annan bloggare. Så nu snor jag den av Mats! Mest för att fördriva lite tid och oviljan att vara annorlunda. Alla har listor utom du! PÅÅLE! ZUKA!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse ?
Jag har inte gjort det idag! Bra att någon påminnde mig att jag ska borsta tänderna dock!

2. Hur mycket kontanter har du på dig ?
Zero, Nada.

3. Vilket ord rimmar på "test" ?
Pest

4. Favoritplanet ?
Caprica! :D

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil ?
Den funktionen heter typ "nya händelser" på min telefon, och jag tar bort dem direkt :/

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil ?
Rysslands Nationalsång när Tomas ringer.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu ?
En vit Tshirt med nån slags mönster på bröstet.

8. Sätter du etiketter på dig själv ?
Självklart...inte.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig ?
Tar bara på skor och strumpor om jag måste, barfota is the shit!

10. Ett ljust eller mörkt rum ?
Är det som "lampan på eller av?" PÅ?! :D

11. Vad gjorde du vid midnatt ?
Sov med två kvinnor i min säng.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS ?
Han hälsar tillbaka. Martin också. Ha det trevligt ikväll. /Tony (det är GBGs maffiaboss)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven ?
No idea.

14. Vilket uttryck använder du mest ?
Bra fråga. Vet inte faktiskt. "FAN" tror jag.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast ?
Min hund Greta.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast ?
Min katt Midori.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna ?
Koffein, Alkohol.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade ?
Vem har gjort de här frågorna, det är digitalt som gäller nu!

19. Vilken ålder har varit bäst hittills ?
21! (lumpen, lätt)

20. Din värsta fiende ?
USAsympatisörer! >:)

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu ?
Självklart concept-art till Fallout 3!

22. Vad var det senaste du sa till någon ?
Ha det så kul!

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga ?
Kunde jag flyga hade jag tjänat en mille snabbt som tusan.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu ?
Självklart.

25. Senaste låten du lyssnade på ?
Fronda - Favete

Fan, nu vill jag ha mer frågor! Nu är det bara för er alla att kopiera listan av mig och sen svara på dem! :D
Nu blev jag också självgod och vill visa upp mig!

image45
Jag och min husdoktor Dr.Dase på Harrys.

image46
Jag och Ze dog! Greta.

image47
Jag träffade Master Chief på Microsoft Halo2 releaseparty. (ursäkta kvaliteten)

image48
Jag hjälper Satan att DJa på Halloween.

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

mmmm guinness... mmm satan...

2007-05-19 @ 10:32:43
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Shazbot

Mmmm... per...

2007-05-19 @ 10:49:24
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Ican

Yey <3 listor

2007-05-20 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0