LAN @ Shazbot

Jag såg att Dase hade gjort ett likadant inlägg, men jag gör ett till eftersom jag är säker på att ni läser min blogg mycket oftare än Dr.Dases! ;)

Det är spikat med LAN hos mig den from Torsdagen den 8/11 kl 20:00 och framåt tom Söndagen den 11/11. Dase är den enda som kommer på torsdagskvällen vad jag vet, men ni andra är mycket välkomna då också om man vill. (Jag ser gärna att nån mer kommer annars måste jag sova ensam med Peter i mitt hem...! och ni vet ju vad det betyder.)
Man kan ju försöka ha alla spel installerade och klara så slipper vi det sen.
Jag kommer försvinna en stund på lördagen då jag har en massagekund, men det tar max 1½ timme. Då är Baloo herren i huset och ni gör bäst i att göra som han säger, annars biter han en i näsan. Ta det från en som vet. ;)

/Olle


Kommentarer
Postat av: Jeff

Som jag skrev hos Dase så kan jag vara med på fredagkvällen. Det kan tänkas att torsdagkvällen går bra också, för spel, film eller andra dumheter.

Skulle ju vara najs om vi kunde spika spelet/spelen för fredagkvällen (och torsdagen om det blir något spelande) så att det kan installeras färdigt i tid ;)

Som sagt, CoD2 funkar bra för mig. Testar gärna Vegas eller AW2 om jag lyckas få igång Windows innan dess.

2007-10-31 @ 16:37:32
Postat av: Per

En gång sov jag ensam med Peter i mitt hem... Men nu pratar vi inte mer om det.

2007-11-01 @ 10:02:42
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Linus

Jagkan kika förbi redag på torsdag kväll... Förbereda lite. Har vi routrar denna gången?

2007-11-01 @ 19:14:20
Postat av: Linus

Tjena! Jag sitter här och förbereder mig inför lanet nästa vecka, men då jag inte spelar så ofta längre så hänger jag inte alls med i alla nya förkortningar. Kan någon upplysa mig om vad AW2 är?

2007-11-02 @ 13:54:21
Postat av: Linus

En sak till! Vad är det för patcher som gäller till alla lir? CoD2 har jag snappat upp att det ska vara v1.3, men allt annat?

2007-11-02 @ 14:06:39
Postat av: Lange

Kanske är med torsdag, fredag då.

2007-11-03 @ 19:27:51
Postat av: Shazbot

Lange! Det vore ju skitsoft! Sen kan du åka på lördagen och spöa upp de där mupparna i GBG och sen åka hem snabbt igen, du lär ju vinna snabbt som bara den! Jag vet inte heller vad AW2 är Linus, men det ordnar sig :D Jag har en router med 4 portar. har dock bara en sladd, så bring em sladds ppl! Danne, any luck med att byta bort tider?

2007-11-03 @ 20:51:02
URL: http://shazbot.blogg.se
Postat av: Linus

Jag har hört från en säker källa (läs finsk ftp) att World in Conflict skall vara mycket roligt i multiplayer. Färre enheter att kontrollera än i singleplayer, där det kan bli aningen rörigt ibland. Man väljer tydligen en inriktning, t.ex infantery, understöd, panser eller luft, och får sedan spendera poäng på trupper inom det området. Med sina olika inriktningar bildar man sedan tillsammans en armé.

2007-11-04 @ 15:30:21
Postat av: Dase

Jaa, World in Conflict är schysst, har iofs inte samma djup som "riktiga" RTS (läs Blizzard) men det är gott med action, tar inte så lång tid att starta ett spel och det är jävligt optimerat för lagspel. Det måste vi testa :D

2007-11-07 @ 11:12:46
Postat av: Jeff

Eftersom Olle bara har en 4-portarsrouter så kan jag bidra med en 5-portars switch, förutsatt att jag hittar den... =)

2007-11-07 @ 13:12:45
Postat av: Linus

Perfekt! En som vi kan låna från torsdag - söndag?

2007-11-07 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0