yeah yeah, wöwöwöwö!

Gdamn vad jag har saknat min blogg!! Nu börjar iaf lägenheten se ut som ett hem. Ny tv på väggen, kubaflagga och en ny skinnfåtölj framför tvn. :) Min fina dator som jag beställt har jag dock inte sett röken av. Beställde den torsdagen den 23:e förra månaden. När det gått en vecka ringde jag dem och frågade vart den var? Killen sa att vi håller på med en omstrukturering på lagret och s har det varit oväntat mycket försäljning denna månaden, så vi ligger ca 3-4 dagar efter. Ok, tänkte jag, det är ok. Sånt händer. Jag sa: så om jajg har tur så kan jag få den på fredag? Ja, sa han, men jag tror den kommer på måndag. Ok sa jag och försökte dölja hur besviken jag var. På måndag hände ingenting, inte på tisdag heller, och inte heller onsdag eller torsdag. Ringde dem igår igen, då säger en glad man: Jaha, sa han att vi låg 3-4 dagar efter, då sa han nog fel för vi ligger ca 3 VECKOR efter!!! FAKK JOO KOMPLETT! säger jag, tänkte först avbeställa den och beställa från datorbutiken ist, men gör jag det så kommer det säkert ta 3 veckor till innan jag får mina pengar från komplett för att kunna betala den andra. Tur att man har en sån underbar flickvän i sitt liv som är så snäll att låna ut sin dator till mig tills jag får min nya. Hon är kanske trött på mitt tjat. :)

Nu ska jag fixa innan jag ska åka ner till jobbet och ha "kundkväll", massera, fika, mingla typ.

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Kul att se dig tillbaka i cybervärlden!
Glöm inte att fråga kunderna om du får känna lite, och att tacka när du sedan känner på dem. Det måste man.

2007-09-06 @ 17:35:31
URL: http://naifuzan.blogg.se
Postat av: Ida

Kan det jävlas med en kommer det att jävlas med en har du inte lärt dig det ännu? =D

2007-09-08 @ 11:57:41
Postat av: Ida

wtf, tänkte ju skinka med min bloggadress med om du nu har missat den men så blir det fel så klart säkert en hömnd för det jag skrev!

2007-09-08 @ 11:59:05
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Shazbot

Ida! What a supprise! Kul o se dig i bloggvärlden!
Och Per, jag säger det hela tiden! Så nu vill alla ha massage av mig!

2007-09-11 @ 23:12:10
Postat av: Elin

Hej Olle. Elin här. Jag behöver dina tjänster! Jag kan typ inte röra mig! Jag har addat dig på msn o hoppas att jag får tag på dig där. Hör av dig annars!
// Elin

2007-09-21 @ 01:42:47
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0