Jag är sån jävla nörd!

Jag drar mig för att nörda mig för mycket, utom när det kommer till 40k. Det är fan i mig det häftigaste som finns! I nördvärde finns det mig veterligen inte något som är coolare.
Jag vet inte hur länge jag har tjatat om att jag ska göra Codex Golvo Marines till 40k. Nu har jag faktiskt börjat! Jag behöver bara mer artwork från Osto och sen en himla massa text. Min kunskaper i engelska känns ganska limiterade när man ska skriva sånt här. Så jag ber om överseende med detta, om ni kan läsa texten. Detta är ganska snabba utkast men jag måste säga att det blev bättre än jag tänkt mig och mina kunskaper i Illustrator hade jag kvar sen gymnasiet! Kastade snabbt ut Captain Olov och Dr.Dase... jobbar med SGM Daniel nu.


 Osto, jag behöver flera bilder! DOOOO IT!

  

I helgen ska vi ha fest hos Dase fan! Ska bli fett med kul! Jag har fixat en skitbra present till honom! (Danne hjälpte mig) Om man vill vara med på den går det bra!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Jeff

Hah!

Hakar gärna på en present, har en annan jag har beställt också men hinner inte få den innan vi åker upp =(

2008-08-22 @ 08:39:10
Postat av: Shazbot

Dase har redan påpekat att Chief är felstavat! Jag vet faktiskt hur det stavas, det gick lite väl fort när jag skrev bara. Apothecary var svårare :)

2008-08-22 @ 12:32:12
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Per

It's party time dudes! Jag har hittat en fin present alldeles själv!

2008-08-22 @ 16:40:12
URL: http://naifuzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0