Ok, nu börjar skolan! På sanning, jag svär!

Förra inlägget hade jag ju döpt till "back in school", men det var fan inte sant! Mina kära klasskamrater har ju bara festat hela tiden! Jag har bara gjort det lite... jag känner mig för gammal. Vi har haft SMISKrunda, sittning, lekar o massa saker. Det har varit väldigt roligt, även fast jag gått hem tidigast nästan hela tiden. Det blir lite för mycket för mig när folk springer runt och dricker Smirnoff vodka direkt ur flaskan osv... Det finns bara en person som kan dricka sprit direkt ur flaskan med klass, och det är Per. Här är lite bilder iaf från veckan.

   

En annan sak jag tänkt väldigt mycket på under senaste tiden är rollspel. Jag skriver så mycket jag kan på ett nytt äventyr och jag skulle väldigt gärna samla ihop alla som är intresserade och försöka spela lite. Kanske bestämma en helg långt fram i tiden så folk som inte bor i stan kan åka hit. Tänker mest på Christer o Peter och ev Lange kanske. Speciellt Lange, vi måste ju ha nån som kommer på att han är tjej en bit in i äventyret :) Vi kan ju kanske ta en fre, lör o sön. Så gör vi gubbar första kvällen, dricker några öl o så gör vi det bästa vi kan för att inte balla ur totalt.

Codex Golvo Marines börjar ta form. Jag gjort lite på alla karaktärer, men inte färdigställt någon helt. Det ska korrekturläsas om o om igen. Så det är eran svurna plikt att läsa det jag skickar till er! Om ni kommer på nått som ni känner ska vara med i Codexet, säg till mig! Nu vet jag att det kanske bara är jag och danne o tomas som är helt tokiga i 40k, och kanske allra mest jag som så gärna vill leva där att jag gör oss till fiktiva karaktärer. Men jag har hört att nörderi är fint.

... här skulle jag lägga ut lite bilder på vad jag gjort, MEN nu säger Illustrator att det inte finns tillräckligt med minne för att öppna min skit... fakk.
Jaja, ni får se en annan dag!

/Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0