God fortsättning...

Juldagen. Skönt. Julen över på nått sätt. Såg på tv att Expert början sin mellandagsrea idag kl 0900. Snart börjar de fan efter kalle anka på julafton. Men men, vill man ut och trängas med tusentals människor är det ju upp till en själv. Sänder ut en tanke till alla mina vänner som jobbar under dessa dagar. Axelsson, Fia, Danne och Per. Jag tänker på er :D Jag kan inte vara gladare att jobba statligt för systembolaget, fast jag har fan slitit en del jag med. Nytt försäljningsrekord för dan före dan. Som varje år... fan vad ni dricker.

Bästa julklappen i år, tvättmaskin från mor o far och en Warhammer 40k-bok om Gregor Eisenhorn, Inquisitor, från guddottern Maya. Tusen tack för dem!

Uppdaterade mig lite på Starcraft 2 i förrgår. Hittade en Battlereport där Terran spelar mot Toss. Jag har alltid tyckt att sportkommentatorer är så löjliga fast samtidigt ganska imponerande när de snackar så fort som man inte trodde var möjligt, fast ändå tydligt. Sen tittade jag på battle reporten och insåg att dessa killar var exakt likadana, fast de snackar om ett spel. Man kan tro att de är världsfinal i nån sport när de snackar om en Probe som åker in i Terrans bas. Ni som sett den vet vad jag snackar om, ni som inte sett den. Press och Play.



/Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0