Blandat, haha Blended! ;)

Det var bara en sak som fick mig att skriva ett nytt blogginlägg, och det hände på jobbet. Som högt ansedd spritansvarig så höll jag pedantiskt på att fylla upp min avdelning. Jag slet upp locket på en  famous grouse och såg att nått inte stämde. En kork såg väldigt annorlunda ut. jag lyfte upp den och såg att flaskan var en vanligt grouse, men korken var från en Smirnofflaska! :D Jag har köpt en blended whiskeyflaska innan, men denna var jag bara tvungen att ha! :D Look!

  

That was great. Antar att de tappas på samma ställe, det blir ju så när man inte har ett eget destilleri. Samt att man gärna vill tro att Smirnoff är Rysskt, men det kommer från europas USA, England! Det var iallafall en kul sak. ;) Jag räknar med att denna otroligt unika sak ska göra mig ekonomiskt oberoende.

Spelar Age of Conan en del, det är ett bra spel, men något gör att jag saknar WoW som tusan. Men jag vet att jag skulle tröttna lika fort om jag gick tillbaka. Nu får jag se nya saker och spela på ett mycket annorlunda sätt. Det märks att spelet inte är klart ännu dock, en del buggar och så. Jag fick ett special item i spelet, eftersom jag signade upp för betan, (eller nått sånt) en drinking cape! Så jag får all booze gratis, men det tråkiga är att jag inte kan gå ut ur innet när jag är apfull! Jag får stappla omkring där inne och försöka impa på folk som måste betala för sin sprit :) I övrigt är AoC bättre än wow på många plan, men också sämre. AoC är brutalt och fullt med svordommar och horor! Strider är mer aktiva om man ska slåss i närstrid iaf och spelet känns inte som en tecknad film. Att göra gubbar  är också kul som fan, det är nästan lika detaljerat som Oblivion, vilket resulterade i att min demonologist blev så ful att man inte vet om man ska gråta eller skratta. Samt att om man gör en ful gubbe blir man nästan unik direkt, eftersom alla andra ser ut som fotomodeller som springer runt. Smala midjor, börst under hakan och perfekta ansikten. Jag valde de största armarna, det smalaste torsot och de tjockaste benen jag kunde hitta. Jag är så jävla fin.

Jag har byggt ett spelbord för GWspel med, tillsammans med Linus. Det blev bra som tusan måste jag säga. Linus och jag ska inviga det med lite necromunda ikväll tänkte vi. Rotade samtidigt upp min låda med gamla 40ksaker. Rummet fylldes med en otrolig nostalgienergi! Hittade tom paket med gubbar jag inte öppnat :)

Nästa söndag tar jag mitt pick o pack och åker till Skövde i några dar, sen tar jag med mig Dase hem till Växjö då han ska passa sina föräldrars hus. Då kan vi spela GWspel och MTG! Jag har fan semester! Oh yeah!

/Olle

Kommentarer
Postat av: cain

jojo... Ofta.. Photoshopad! ;)

2008-07-03 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0