GENETALIATOR!

Om du undrar över min överskrift så kom jag inte på någon, så jag tog det första som dök upp i mitt huvud.
Tittade nyss klart på Righteous Kill. Jag var nöjd, både Deniro och Pacino, bra killar. 50 cent blir skjuten i huvet... det var kul. Han är säkert east side, och då är man kass och så kommer Bad Boy Killaz! o skjuter en i huvet.

Som alltid när man ska skriva ett blogginlägg är huvudet fullt med bra ideer man skulle skriva om, men när man väl ska få ut det ur fingrarna försvinner det lixom tillbaka i den grå substansen i hjärnan, forever lost.
Jag ska snart sätta mig och plugga fysiologi, har iof inte tenta förrens i januari, men jag måste fan klara det då för jag missar två st tentor när jag röker cubanas med Fidde och pratar om Che i december.

I em ska vi till djursjukhuset med Grisen. Hon har någon form av tonsilit eller så och vi misstänker att de vill OP bort hennes mandlar. Hon har ätit pencilin nu i 10 dagar men det verkar inte ha blivit så jättemycket bättre, men vi får se i em. Vi hoppas att de kan ta bort mandlarna direkt så hon hinner tillfriskna bra innan vi ska till Kuba, det är jobbigt nog att lämna bort sin hund i 2 veckor, ska hon vara sjuk så är det ännu värre. Ballen ska inkvarteras hos Per. Det tror jag kommer bli perfekt, Per lagar mycket kött och det gillar Ballen. Sen kan han jama lite på Pers munspel när Per har guran. Blir skitbra.

På onsdag är det bastu som vanligt. Hoppas att alla kommer då, inkl Osto som inte varit med på två veckor. Ska försöker lura hit Axelsson med. Man kan ta med sig egen öl tänkte jag så slipper jag ge bort mina som någon slags jävla välgörenhet! Samt att alla får den öl de verkligen vill ha :) Man kan ju även köpa alkoholfri för de som åker bil.
Många undrar nog vad vi gör i bastun och hur länge vi än försöker säga att vi löser världsproblem där inne så är det nog många som har listat ut att det inte är det vi gör. Jag hittade en video på YouTube som talar för sig själv. Starring: Sylar från Heroes!



18:00!

Dase, Tomas och Lange! Vi tänker på er varje onsdag när vi bastar...

/Olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Pussa grisen från mig och se nu till att vetten är snäll vid henne.

2008-11-11 @ 11:55:56
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Per

Jag köpte öl idag! w00t! Vilken fest det ska bli. Dessutom börjar jag inte förrns 9 på torsdag!

2008-11-11 @ 17:06:02
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Mufflon

Den där videon visar nästan exakt hur det brukar gå till. Fast vi är ju flera stycken då. Vi får basta som fan när jag har julsemester!



Also, jag hoppas att det gick bra på djursjukhuset!

2008-11-11 @ 19:13:17
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Shaz

Ja jävlar, det är exakt som i bastun. Fast reinactat med skådisar ist. Bra med öl Per!

Greta ska op bort sina mandlar är det bestämt nu, så på tisdag ska hon dit o klippa bort dem och få sova hela dagen. Men det är lika bra det, så kommer det förhoppningsvis aldrig tillbaka!

2008-11-11 @ 19:56:12
URL: http://shazbot.blogg.se/
Postat av: Lange

Då får ni ge henne rikligt med glass sen! :-)

Hoppas det går bra.

Fan alltså vi har en tokigt lyxig bastu på skolan som visserligen i all ära är jekligt schysst. Men det är fan ändå inte samma sak t____t

2008-11-12 @ 04:05:11
Postat av: Dase

"Dase, Tomas och Lange! Vi tänker på er varje onsdag när vi bastar..."



Jag tänker på er när ni bastar varje dag...

2008-11-13 @ 10:22:31
Postat av: Shaz

Fy helvete vilken underbar skit =)

2008-11-13 @ 17:16:18
Postat av: Mischa

haha :P

2008-11-13 @ 17:25:20
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0