Ja se det snöar ja se det snöar!

Ahh, äntligen! Eftersom många är så vinterdeppade så får väl jag stå på snöns sida. Det är så underbart när det snöar så här! Det var kallt o så, men jag kunde inte sluta le när jag var ute med Greta. Greta i sin tur är som farsan, hon älskar snö och sprang hit o dit och åt av dem. Imorrn har jag tenta, och sen ska det spelas F3 hela jävla helgen. Jag diggar det än så länge och jag hoppas på att jag bara sett en bråkdel av vad det har att erbjuda.


Wiiii!


Wooo!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Jag har nog aldrig hatat dig så mycket som nu, Olle! Jag hoppas att jag kan förlåta dig snart, dock.

Jag har precis nu cyklat hem i detta satans elände. Genomblöt från strax över knäna och ner samt genomfrusen rakt igenom. Fy fan vilken hemsk skit!

2008-10-30 @ 16:48:44
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst är det underbart med snö!

Jag vill beställa minst en halvmeter lagom till julhelgen!

2008-10-30 @ 16:51:05
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Anonym

Jag vill så gärna gå ut o leka i snön! Men jag är så trött..! =/

ZZzzZzZzzz..

puss

2008-10-30 @ 21:13:40
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Luzze

Snö är grannt och mysigt jätte! Men än så länge är det bara regnblandat blask, och det är ju mindre kuligt dock.

2008-11-01 @ 17:19:58
Postat av: Shaz

Ja, det är sant, Mest slask,... Ska det vara snö ska det vara ordentligt! :D

2008-11-01 @ 19:01:09
Postat av: Lange

Fasen det är väl finfint med snö, skicka upp lite hit! Skulle bli perfekt stämningsfullt till F3 :-)

2008-11-02 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0