HELVETES JÄVLA SKITRÖV"TAKI"!

Fy fan vad jag hatar henne! TAKI! I HATE YOU SO MUCH! GRRR!! Jag ska för alltid hata dig! Jag ska ringa till fittorna som gjort SC4 och hota dem! GRR AHHH!!! FY FAN!

Jag har spelat floor 46 nu i Tower of Lost Souls i SC4 kanske 50 ggr, jag ljuger inte! man får välja 3 st gubbar och ska slåss mot 3 gubbar. Lätt tänkte jag. Det har hittills varit ganska lätt faktiskt. Första gubben (läs slynfitta) är en modell på Taki som gör helt VANSINNIGA MONGOSAKER. Hon hoppar runt, slår en från andra sidan banan, skjuter eld och slynar runt. En match höll jag in blockknappen hela matchen och hon dödade mig direkt utan att jag ens blockade en gång. Det är fan inte kul! Sen när man slår henne gör alla slag lika lite i skada, typ 1mm på hennes health bar. Testade allt. Tillslut var jag så jävla arg så jag var tvungen att googla på hur man tog itu med rövkvinnan. Hemligheten var ju soul crush, som jag i stort sätt ignorerat tills nu. När jag tog reda på hur man gjorde en critical finish och spelade kanske 20gg till fick jag ÄNTLIGEN FITTAN ATT SLUTA ANDAS!! Det var som att bajsa när man är så in i helvetes jävla skitnödig.




... phew... skönt att skriva av sig lite.

Nu ska jag ut med GretaGris!

Ha det bra alla!

ps. BJJs is fakking awesome!.ds

/Olle

Kommentarer
Postat av: Mufflon

Haha, hon är fin.

2009-01-28 @ 18:26:28
URL: http://salenko.blogg.se/
Postat av: Shazbot

Fy fan Tomas!! Fy fan! Jag hatar dig och RÖDE BARONEN!!

2009-01-29 @ 23:02:27
Postat av: Luzze

funderar Man kanske skulle ta och spela lite Taki i framtiden..? =D

2009-02-01 @ 17:05:25
URL: http://luzze.blogg.se/
Postat av: Takifuckerupper!

IMA FUCK YOU UP!!

2009-02-01 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0