Ah, what are friends for?

Satt och bläddrade igenom lite gamla mappar när jag hittade 2 loggor Linus var så snäll och gjorde till mitt företag. Jag önskade att loggan skulle utstråla Lugn, Kunskap, Anatomi, Trygghet. Inga problem sa Linus. Jag lagade mat och Linus gjorde loggor. Sen visade han mig resultaten. Jag måste säga att även om loggorna utstrålar allt jag inte vill att de ska göra så är det jävligt snygga :D


Invisible Killer, våld, och girighet. Allt man kan önska.


Mind Blast, någon form av mani och stelhet! Perfekt!


Han började också på den här, men det blev inget. Konstigt nog.

Men efter någon timme hittade vi en som var helt ok tyckte vi. Den är inte perfektion, men den är def något åt det hållet jag letar efter. Ska bara få tummen ur och skaffa en webbsida och lite sånt med. Kanske ska be Linus göra en? =)



/Olle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, de var rätt roliga att knåpa ihop. Det var en utmaning i sig att hitta loggor som låg så långt ifrån önskemålet som möjligt.

Jag gillar särskilt dollartecknet i den första. Andra loggan ser ut att kunna passa ett filmbolag faktiskt. Tredje kunde ha blivit rätt porrig...

2009-06-08 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0