Jag behöver hjälp!

Jag behöver er hjälp! Tillsammans är våra sjuka hjärnor perfekt för just den typ av hjälp jag vill ha. Den 25:e april är det superhjältesittning för SMISK här på campus, och jag ska gå. Men man ska hitta på sin egen superhjälte och sina krafter! Jag kan komma på tusen olika superhjältar jag vill vara, men ingen av dem har jag kommit på själv! Helst skulle jag och Jesper i klassen vara Iron-crotch och Magnet-Face! De är helt underbara, men de har jag ju faktiskt inte hittat på själv. Jag vill helt enkelt ha er hjälp att hitta på kostym och superkrafter och ett kickass namn till en superhjälte jag kan vara.




/Olle

Kommentarer
Postat av: Dase

Oj oj oj....my time has come :D



Jag vet inte riktigt var jag ska börja.....det finns så mycket....så mycket dåligt :D



Jag får fundera en stund och återkomma...

2009-03-27 @ 00:26:41
Postat av: Jeff

Vagina Man? Svårt med kostymen kanske.

Atomic Nurse, med sprutan i högsta hugg? Skulle bli en hit!

Massage Man, bitig som fan och knådar ihjäl folk...



Jag vetefan... =D



http://www.seventhsanctum.com/index-supe.php för roliga namngeneratorer för superhjältar.

2009-03-27 @ 00:39:14
Postat av: Osto

Tormentorn?

2009-03-27 @ 12:49:56
Postat av: Jenny

Jag tänker iallfall vara Våta Filten. Även om ingen annan är där. :( Jag får ha en egen fest. :D

2009-03-27 @ 19:48:00
Postat av: Basse

Det e la inte svart!! KAPTEN SVERIGE for gudskull!!!!

2009-04-17 @ 04:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0