shitshitshit,shitshitshit, shitmafacka, shitmafacka!

Nu har det gått alldeles för länge sen jag bloggade. Just nu går jag runt i lägenheten och städar. Fick en stor lust att lyssna på Fronda, vilket jag gjorde. Då kom jga på att Fronda hade nått slags battle med en kille som kallades för T.R. Jag tänkte det var dax att lyssna in T.R. ... Jesus fakking crist vad kass han är. Rap är ju ofta väldigt offensive, men denna killen går över gränsen på nått sätt. Men det värsta är att han inte har något att säga... alls! Alla låtar handlar om vilken stor kuk han har, eller hur han vill bli avsugen eller hur mycket han hatar bögar. Jag om någon har dragit min beskärda del av bögskämt, men för mig är det ju skämt, denna killen skojar inte. Näe, jag får nog ställa mig på Frondas sida i den här frågan :)

Skolan går bra. Är man lite glömsk så blir det lite stressigt i sista sekund, det är därför grupparbeten är skitbra, då vill man inte glömma nånting för då blir alla lidande. Idag blev vi filmade när agerade ssk. Sedan kollade gruppen på filmen och analyserade och såg vad vi kunde göra bättre. Jag hade lite tur och fick spela patient bara. Jag var en 18årig nykär kille som skulle in på OP för att vidga mina urinvägar. Daria i min klass skulle sätta kateter på mig. När man får en sk KAD så ska det sprutas in minst 20ml bedövningsgel rätt in i röret ända upp till blåsan. JÄTTESKÖNT! Som tur var allt bara på skoj... ;)
Vecka 14 ska jag ut i verkligheten för att öva, vårdcentral i Ingelstad och äldreboendet brevid vårt hus typ. Smidigt.

Just nu ser det jävligt mörkt ut för mig i helgen. Jag ska jobba och kanske inte kan komma loss, det verkar vara ont om folk som kan redan. Man kan inte få allt alltid, men det hade ju varit kul att haka på klart. Jag borde kanske ändå sitta och plugga lite.

Nu ska jag städa vidare och sen gå till morsan o farsan!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Per

Hehe, jag måste säga att jag tycker att i alla fall en del låtar T.R. gjort med organism 12 är riktigt roliga, just för att de drar saker så långt över gränsen. Bara en sån sak att inleda en låt med "Era satans jävla skithoror" =D

Det är iofs organism 12, och han är ju både bättre och roligare än T.R.

2009-03-11 @ 19:02:26
URL: http://naifuzan.blogg.se/
Postat av: SHaz

Ja, håller med. O12 är faktiskt lite kul, TR är bara kass.

2009-03-12 @ 10:30:34
Postat av: Julia

Oj! Har ni också filmat och hållt på? Jag tyckte att det var rätt kul, men vi fick göra värsta analysen på skiten. Typ 1 miljard sidor för 5 minuters film =/. Skövde har fått nån psykos efter legindragning så de piskar studenterna till att jobba liven av sig. Smittig skola det där! Lyllos dig som ska ut snart! En annan får vänta till termin 4. Jag sa att HIS är en smittig skola va?

2009-03-12 @ 11:39:35
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/
Postat av: Shaz

Hehe, ja du sa det. Trist. Jasså, näe så ingående fick inte vi vara. Men det var kul ändå. :) Ja, stackars er. Nu har vi en vecka ledigt och i slutet två tentor. Eller jag har två tentor för att jag har en liiiiiten liiiten sak som hänger efter mig. Cellanatomi ½ tenta :D

2009-03-12 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0